< Tilbake til oversikten

Splitter ny ... :D

ketomamma sa for siden:

Hei på dere, da er jeg her inne, splitter ny.:D

Jeg leste meg opp litt om ketolyse i fjor sommer, satte i gang med friskt mot.. i 4 dager.:rolleyes: Hehe, husker ikke helt hva det var den 5. dagen, men en eller annen dårlig unnskyldning hadde jeg sikkert.
Gikk ned 6kg på disse 4 dagene da.:eek:

Så jeg var frelst, og tenkte å gjøre et nytt forsøk. Men så ble jeg gravid pånytt, og da hadde jeg enda en (dårlig) unnskyldning til å lukke øya og spise godis:p

NÅ er jeg iallefall igang igjen, snart 2mnd etter fødsel nå, og jeg har gått ned 21kg. La på meg 20, så det er vel bra.
17kg gikk av seg selv i løpet av 2 uker, 2 til streva jeg med selv, og så 2 til nå etter jeg startet på ketolyse på torsdag.

Menne... jeg spiser gele og ostechips til krampa tar meg:D er det dumt..? Litt hekta kan man si.. ehh.. Så det har vært hver dag disse 4 dagene.:o

Spiser såklart mat også :D

Kitt sa for siden:

Hei og velkommen!

Regner med at du ikke ammer siden du går på ketolyse?

Det er nemlig ikke anbefalt pga at man ikke helt har noen forskning som viser at der er ufarlig!
Vanlig lavkarbo er derimot helt greit!

Grattis med flott vektnedgang så langt!:D

ketomamma sa for siden:

Ja, det skulle jeg kanskje nevnt.. Ammer ikke lenger, da minstemann var født med pylorusstenose, og alt ble bare kluss..:o

Og, takk!:D

Kitt sa for siden:

Uff, ikke greit med syke spebarn!Håper det går bedre nå!:klem:

Da er det jo bare å ketolysere i vei!:D

Masse lykke til!:heia:

Vatti sa for siden:

Gratulerer med nytt lite barn! Og lykke til med ketolysen. Jeg er også nybegynner og nystartet så det blir interessant å følge deg.

ketomamma sa for siden:

Takk :)

Nå har jeg fått en på 2mnd og en på 19mnd, og kroppen har forfaaaaalt:eek:

Så nå er det bare å stå på! Man blir ikke yngre heller, akkurat.:p

Jeg er ikke så flink til å telle og sånn da, men jeg mener jeg ligger rundt 15karb om dagen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.