< Tilbake til oversikten

Jippi!

Hette sa for siden:

I dag viste vekta minus 20.3kg!!! :D
Og Målbuksa mi passar!! :D Litt mykje magebulk, så eg kan ikkje bruke den endå, men eg fekk den på!!! Då eg begynte fekk eg den kun halvveis opp på låret!!!! :o
Føler meg so mykje beire!! Har faktisk begynt å føle meg BRA igjen!!
No tenker eg å sette inn eit nådestøt, og 10kg til fram til jul...

Gerd sa for siden:

Grattis :heia:

Og lykke til videre :D

lillemor88 sa for siden:

Så bra!:D gratulerer!!!
hvor lenge har du holdt på?:o
det er nok kjempe deilig da man ser store resultater og kjenner seg bra igjenn ja:D

god søndag videre og huraaaaaa:cool:

Kitt sa for siden:

Grattis!:klem:
Veldig bra jobbet!:heia:

Har en målekjole, jeg. Den dagen jeg får igjen knappene og føler meg vel i den, da er jeg i mål! Uansett hva vekta måtte vise!:D

galbi sa for siden:

gratulerer med flott resultat,virkelig gøy å lese :) jeg har også en del mål klær som venter :D

frifuggel sa for siden:

Åh, så flink du er!! Kjemperesultat!! Hm... Lurt det der med "målplagg", får kjøpe meg et-eller-annet snertent jeg kan ha i skapet.. ;)

Lil G sa for siden:

GRATULERER .. 20 KG minus er KJEMPEBRA!! :)

malleleo sa for siden:

GRatulerer:heia:

knallbra!

vaskeklut sa for siden:

Næh! Så kult :D Gratulerer masse masse masse!! :D

Hette sa for siden:

Hei! :-)
Eg har holdt på sida november i fjor, så har brukt lang tid på det... Men so har eg lagt på 50-60g karbs og hatt Maaaange utskeielsar... Så er eigentlig veldig fornøgd! men no tenker eg å minke til 20-25g karbs fram til jul... :-)

Lurer* sa for siden:

Wow ! Gratulerer ! Knall bra! Gøy å høre om slike historeier!

monkadonka sa for siden:

utrolig bra jobba ;O)STÅ PÅ VIDRE ;P

Tutte sa for siden:

Gratulerer så mye med kjempeflott resultat ! :) Og lykke til videre ! :)

Hette sa for siden:

Takk for alle innspel! Dei gir meg endå meir inspirasjon! Er so godt å få positive tilbakemeldingar!! :stortsmil

mokki sa for siden:

gratulerer. ÅÅåå som jeg gleder meg til jeg ser minus 10. Og enda mer minus 20.....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.