Paris sa for siden:
Jeg har lest en del om kosttilskudd idag, og føler egentlig at jeg er like vis:confused:
Men er det virkelig nødvendig med alt dette tillegget? Tenker da på de tre ulike boksene her:
www.ketolyse.no/index.php?side=info&product=560836
Ser ut til at man kan finne allverdens argumenter for å spise de med tanke på egenskapene til de ulike stoffene. Men er det dermed sagt at vi trenger de som tablettform? På mange av beskrivelsene som feks finnes på www.lommelegen.no så ser det ut til at disse mineralene stort sett er nok i kroppen fra før, og at vi derfor ikke trenger tilskudd. Så kan det være enkelte ganger vi kanskje trenger tilskudd, men da har man ulike symptomer som kan indikere en mangel.
I dag hadde jeg tenkt å kjøpe alle disse tre produkta på Meny. Selv om jeg ikke går på ketolyse - men etter anbefalinger fra dere her inne.
Men for meg føles det nå som om dette er et "salgstriks" for å få solgt alt dette. Krom feks er argumentet med søthunger. Jeg har ikke noe søthunger nå når jeg spiser lavkarbo. Hadde det hele tiden før. Men så er det også dette med blodsukker-svingninger osv... men skal ikke å spise lavkarbo justere blodsukkeret slik at det ikke blir slike svingninger? Det er vel karbohydratene - spesielt raske som gir kraftig blodsukkerstigning. men dette spiser vi jo ikke lenger.
Ja dette ble mange tanker - og slakt meg gjerne. Men jeg tenker bare at er det virkelig nødvendig å bruke så mye penger på vitamintilskudd?:p