< Tilbake til oversikten

Noen som har tips til søt frokost?

mia1982 sa for siden:

Jeg er helt avhengig av å få i meg litt søtt om morran jeg! :o Er det bare meg som er avhengig av syltetøy på skiva til frokost? :) Klarer ikke å spise annen frokost, men til gjengjeld så spiser jeg ikke søtt ellers!

Det jeg lurer på er om dere har noen gode ketolyseoppskrifter som dekker litt søtsug til frokosten? :D

Fungirl sa for siden:

Cottage Cheese med heistad syltetøy, men anbefaler deg å kutte kunstig søtning, kan ha innvirkning på vektnedgangen din. Og da ikke positivt som regel :)

Carisma sa for siden:

Smoothie med bær, og litt kunstig søtning syns jeg er frikst og godt.

Men, etter noen uker uten brødskive tror jeg hungeren etter syltetøy blir borte også :ja: Og det kan være greit å ta tak i diverse avhengigheter.... :rolleyes:

galbi sa for siden:

fløtepannekaker med rømme og heistad jordbærsyltetøy :D

Livlys sa for siden:

Frokost shake

1 egg
0,5 dl fløte
10 gr knuste linfrø
10 gr cocosa
2 dl vann
20 gr proteinpulver (med den smak du liker)

:sikle:

SunnhetMedSirrup sa for siden:

lag opp litt piska fløte, og bland det med cottage cheese, kanel og søtstoff.

smaker så likt du kan få det rømme grøt! så nyyydelig!

Like_a_virgen sa for siden:

Anbefaler også denne, yummi !! :p (syntes ikke den smaker rømmegrøt men er super god!) Jeg liker den med MASSE kanel på !

tulla sa for siden:

Dette er noe av det beste jeg vet :) Smaker som riskrem syns jeg. Og med litt bringebær til...mmm...

mia1982 sa for siden:

Ååååh, her var det mye nam! :sikle:

Jeg klarer ikke spise annet enn søtt til frokost, det har jeg gjort så lenge jeg kan huske! Men jeg trenger ikke søtt resten av dagen da, det er morran jeg sliter med....:rolleyes:

Carisma; Smoothie med bær? På ketolyse? Går det ann da? :confused:

cillesnuppa sa for siden:

Jeg spiser også pisket krem blandet m cottage cheese - synes det smaker som riskrem! Har på kanel og litt av det nye eple/pæresyltetøyet. Er utrolig godt! Men jeg pleier oftest å spise det etter trening, da forteller kroppen min at den trenger det;)

marjalena sa for siden:

Splenda og andre søtningsstoffer uten GI har vel ikke påvirkning på vekta? :confused: Leste en plass her inne at mannitol, erythritol og sukralose kan brukes uten at det påvirker noe... - at det bare er søtning med GI som ikke er heldig for vekta :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.