SunnhetMedSirrup sa
for 15år siden:
dette kan jeg vel sette som middag, selvom det ble min kveldsmat igår..! :D
var litt sån keen på noe digg, så digg ble det :D
tokk et glass og plaserte det i mikroen, tok 1 skive ost over, skrudde på mikroen og HAH det ble en "oste-kopp" !(osten smeltet rundt koppen,og når den var ferdig tok jeg den forskikktig av) den fylte jeg med kjøttdeig, smør, og bacon! ekte manne-mat!
kan helt sikkert fylles med ALT!
enjoy it ? :D
Gabben sa
for 15år siden:
Det hørtes ut som et godt tips til taco. Det blir jo ostechips ala tacotubs :) Må prøves
Iset sa
for 15år siden:
Oj jøss! Jeg måtte prøve å se det litt for meg før jeg forstod helt hvordan du gjorde, hehe. Du legger altså bare osteskiven over et glass/kopp som står OPP NED, så osten smelter rundt? Genialt!!
LenaBeatrice sa
for 15år siden:
Må skaffe meg micro................ost og kopper har jeg :p
SunnhetMedSirrup sa
for 15år siden:
Dreamy sa:
og noe jeg nesten glemte og si!! det blir lettere om dere legger bakepapir OPPÅ koppen! min kopp var turkopp! ( altså bøybar )
men bakepapir hjelper:)
Kanutten sa
for 15år siden:
Dreamy sa:
Du kan gjøre det samme med ost som er smelta i steikovnen. Har laget tacoskjell/kopper av ost på den måten mange ganger.
Kanutten sa
for 15år siden:
SunnhetMedSirrup sa:
og noe jeg nesten glemte og si!! det blir lettere om dere legger bakepapir OPPÅ koppen! min kopp var turkopp! ( altså bøybar )
men bakepapir hjelper:)
Eller hvis du bruker en muffinsform av silikon. Da trenger du ikke bruke bakepapir. :D
SunnhetMedSirrup sa
for 15år siden:
Kanutten sa:
Eller hvis du bruker en muffinsform av silikon. Da trenger du ikke bruke bakepapir. :D
bruker koppen min som det og jeg :lol: selges på xxl!
men isåfal, da snur du muffinsformen på hodet? ellers renner vel alt til bunnen på'n.. :(
Paris sa
for 15år siden:
SunnhetMedSirrup sa:
dette kan jeg vel sette som middag, selvom det ble min kveldsmat igår..! :D
var litt sån keen på noe digg, så digg ble det :D
tokk et glass og plaserte det i mikroen, tok 1 skive ost over, skrudde på mikroen og HAH det ble en "oste-kopp" !(osten smeltet rundt koppen,og når den var ferdig tok jeg den forskikktig av) den fylte jeg med kjøttdeig, smør, og bacon! ekte manne-mat!
kan helt sikkert fylles med ALT!
enjoy it ? :D
Det har aldri før gått opp for meg at du er mann:p
SunnhetMedSirrup sa
for 15år siden:
Paris sa:
Det har aldri før gått opp for meg at du er mann:p
HÆ! :lol:
hvordan "fant du det ut"? :)
Kanutten sa
for 15år siden:
okk et glass og plaserte det i mikroen, tok 1 skive ost over, skrudde på mikroen og HAH det ble en "oste-kopp" !(osten smeltet rundt koppen,og når den var ferdig tok jeg den forskikktig av) den fylte jeg med kjøttdeig, smør, og bacon! ekte manne-mat!
:lol:
SunnhetMedSirrup sa
for 15år siden:
mannemat.
....selvfølgelig...
:lol: :lol:
LenaBeatrice sa
for 15år siden:
Ok...så nå skal vi kvinner diskrimineres....eller hjelper det om jeg bruker en "kvinnnekopp"?;)
Kanutten sa
for 15år siden:
Dream?? Mat lages jo etter timeglass??? DET er da vel damefigur det?
Om ikke i realiteten så i ånden i allefall, timeglasset, altså. :lol:
SunnhetMedSirrup sa
for 15år siden:
haa haa! :lol: :lol: !
LenaBeatrice sa
for 15år siden:
Sunnhetmedsirrup: når har jeg lagt tacokoppen din, ble skikkelig bra!
Tusen takk for tips, gubben digget det også.
Du er nevnt i bloggen min ;)
lenabeatrice.net/generelt/taco-i-skjell/
Kanutten: Ja du sier noe...kanskje jeg skulle dekke meg med ost og gå inn i en bastu....skikkelig mannemat!! :p
SunnhetMedSirrup sa
for 15år siden:
taffelost? den har jeg ikke prøvd med :)
i det siste har det gått en del smelteost. :)
og det bildet ditt så dupert ut :sikle:
jeg har gått over til bunnen på en metal saft kanne som er for tung til vanlig bruk :D