Jeg sliter med å få i meg nok proteiner, som i dag. Etter regnestykket mitt skal jeg ha i meg ca 78-85 gam pr. dag.
Nå ligger jeg på "bare" 60, og orker ikke mer mat.
Hvilken proteindrikk er å anbefale for meg på ketolyse?
Kan jo ikke blandes med melk, ikke ha karber osv.
Kikket på Multipower på helsekosten i dag, men de hadde bare STORE dunker. Litt mye å kjøpe om jeg ikke liker det, så jeg kjøpte ikke noe.
De skulle få inn noe nytt til uka, så jeg får sjekke innom der igjen da..
Soya er vel ikke drømmen for menn heller? Det er vel sikkert ikke østrogen i Proteinisolat(?), men uansett ville jeg styrt unna Soya. Leste forresten en artikkel i siste "henne" (min samboers!) om at soya ble anbefalt som vidundermat med fantastiske egenskaper. (Kan tenke meg det er basert på myten om kvinnelige kjønnshormoner beskytter mot høy kolesterol)
hvorforer ikke soyaprotein bra? kikka på whey også.. men skjønte ikke forskjellen:confused:
buker d ikke så mye liksom, 2 ss i pannkake røra, og kanskje samme mengen i en smoothie (har ikke prøvd enda)
Selv er jeg overhodet ikke hysterisk. Bruker det med god samvittigheten en sjelden gang eller i små mengder!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.