Var på Tanum i går (i verste julerushet) - og plutselig da jeg snudde meg, satt Fedon Lindberg der og signerte bøker eller hva han drev. Altså litt festlig synes nå jeg.
Han så mye snillere ut i virkeligheten enn han gjør på TV! :) Også hadde han en svær diamantring på langfingeren! ..la jeg merke til da.. hehe :o
Har tenkt litt på en ting jeg. Synes dere Fedon ser spesielt sunn ut? Jeg for min del synes han ser litt vel grå og kvapsete ut til å kunne trykke trynet sitt på pakningene.. Det hadde i hvert fall ingen positiv effekt på meg før jeg visste hva han egentlig predikerte. Eller er det bare meg som er litt vel kritisk? :rolleyes:
Er nok også det at jeg ikke er særlig er vandt til å se ansikter på emballasjen, og når det gjelder å få folk til å skjønne hva han egentlig prøver å si vet jeg ikke om det har den beste reklameeffekten:o Hehe! Greit å få det ut av verden da:rolleyes:
Nå har jeg aldri sett 'n, jeg da, men jeg vil nå påstå at det egentlig gir mer tiltro å ha han på coveret enn en perfekt modell med 10 kilo sminke og nystyla hår ;)
Det gir litt tillitt at han synes boka si er (teorien sin) er bra nok og seriøs nok til at han stiller opp selv :)
Jeg synes også disse bildene blir litt for mye ukebladaktige, men samtidig så tror jeg de er med på en god bevisstgjøring. Vi tenker på Fedon og budskapet hans hver gang vi ser ham. Kjempebudskap på den mest tilgjengelige måten! :snill:
Jeg har faktisk snakket med Fedon jeg! Han sa hei og jeg sa hei tilbake. :)
Jeg traff ham i garderoben på personlig treningstudio tidligere i år. Ja han trente med vekter. Det er sånn liten garderobe for 2 så jeg var ikke langt unna ham. Han kom inn mens jeg skifta og sa hei. Jeg sa hei og gikk ut. Jeg ble litt paff med en gang og tenkte etterpå: "herregud jeg skulle jo snakket litt med ham, spurt ham om kosthold osv."
Han er jo ikke slank men heller ikke særlig overvektig, slik blir det når man bryter (sin egen) dietten. Jeg har lang erfaring i å bryte dietter. :rolleyes: Jeg såg ham noen ganger etter dette også på treningsstudioet, så han trente der ihvertfall noen måneder. Jeg vet ikke om han trener der lenger nå. Men jeg vedder på at han har gått ned litt i år.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.