Var i butikken i stad, og handlekurven må jo ha vært skikkelig lavkarbo: :lol:
Omega 3 brød (ikke til meg altså, men en del av lavkarboiseringen av resten av familien)
Grevens skogsbærcider
Seterrømme
Kremfløte
Entrecote
Peppes pizzasaus
Peppes pepperoni
Skyr bringebær
Sjampinjong
Dansk salami
Kokt skinke
Jacobs Chorizo
Oregano
Før hadde handlekurven en fredag kveld sett sånn ut:
:)
Ja, det er morsomt å sammenligne hva man handler nå og før.
Jeg har faktisk mistet lysten på godteri, og går lett forbi disse hylle nå.
Mens før sto jeg å hamstret... :P
Til og med godteriskapet til ungene, har blitt så stort nå at vi har mer enn nok fram til jul. Jeg handlet godteri som før til å begynne med, og det har samlet seg i skapet. For jeg spiser jo det ikke mer... hihi
Hehe, vi har også masse godteri i skapet. Barna spiser mindre her også.
Jeg har heller ikke lyst på godteri lenger. Var på kino på torsdag og hadde med meg bringebærfromasj og en pose IFA. Fromasjen glir alltid ned, men IFAen puttet jeg mest i meg for å putte i meg noe - ikke fordi jeg hadde lyst på. Det samme med en halv sukkerfri sjokolade i går.
Deilig å kunne ha godteri liggende, uten å føle det forferdelige suget.
:humre: Like greit å unngå det, for å komme unna uvanen. Og jeg får som regel så vondt i magen av det, at det er grunn nok til å la det være.
Men en sjelden gang er det greit å ha litt sjokolade å knaske på altså.
Det er jo lørdag i dag. ;) Har egentlig ikke savnet lade, men villle bare smake.ehh..
Skulle egentlig ha proteinpulver, men de hadde bare svære dunker..
Å kjære vene.... kan ikke vente til butikken åpner i morgen tidlig! Sikkert pga av at det er bær som er brukt det da.. at det er så få karber... mannen min har en pære variant i skapet og den er det 9 karber i..
Vil bare tipse om at sjokoladene som kommer fra Sukkerfritt (det er altså navnet på firmaet) selges på Rema 1000, og de koster bare 19 kroner stykket. En plate er 75 gram. Dette er MYE billigere enn de som helsekosten har!
Det er vel ikke alle som liker de Sukkerfritt-sjokoladene, men jeg synes de er veldig gode! Spesielt den hvite.
Ser på Sukkerfri Hasselnøttsjokolade nå.
Innhold:
Næringsinnhold pr. 100 g: Energi 492kcal, Protein 7 g, Karbohydrat 50 g (hvorav sukkerarter 7 g og sukkeralkoholer 43 g), Fett 37 g.
Kan jeg da trekke ifra både sukkerarter, og sukkeralkoholer??
Blir jo ikke karbo igjen i denne da..
hehehehhehehe:D:D:D:D jeg må le for jeg kjenner meg såååå igjen :rolleyes:
syntes vi er FLINKE jeg, det er en stor ting og legge om mat og handle vaner :o Trodde aldrig jeg skulle klare det..
Nå har jeg stått på et platå i en mnd så nå er målet å hoppe videre ned, skal vel klare det også....!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.