< Tilbake til oversikten

Jeg stinker. Hjelp

Poteta sa for siden:

Hei

Jeg vet at det kan lukte acteon av ånde og urin og at det å drikke mye vann skal hjelpe. Problemet mitt er at det stinker likevel. Er jeg på toaletten klager de som bruker det sammen med meg at det stinker om jeg har gjort nummer 1 og er helt uutholdlig om jeg har gjort nummer 2:eek:. Ikke kjekt å bruke offentlige for å si det slik. Jeg teller ikke karbohydrater, men det er nok under 10 g om dagen. Det vil si mye kjøtt, oliven, feta, græddost og egg. Er litt inspirert av Skaldemann.

Føler i grunn at hele kroppen lukter konstant og ikke bare ånden. Kan ikke dynke meg med parfyme heller.

Noen med erfaring og råd? Nå står valget mellom å gå ned i vekt og stinke eller fortsatt være overvektig.

Filakia sa for siden:

Hvor lenge har du holdt på med skaldeman? Jeg tenker at dersom dette er nyoppstartet, så må kroppen bruke litt tid på å kvitte seg med avfallsstoffer i kroppen, at det er dette som gjør at det lukter ekstra ille? Selv opplever jeg forbedret fordøyelse (og derav også mindre luft- og luktplager) på ketolyse-inspireret kosthold.

Poteta sa for siden:

Vel jeg har levd med lite karbohydrater en stund. Ikke vært helt kosekvent, men iallefall mye mindre enn normalen. Har blant annet harr en avgiftningskur på 4 dager med suppe for 3 uker siden. Så har vært litt ut å inn av ketose siste måneden iallefall.

Siste uke har forbuket av kjøtt og egg blitt mye større. Det er da lukta kom fra hele kroppen for å si det slik. Før var det bare fra munnen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.