< Tilbake til oversikten

En klinikk eller noe å anbefale?

Paris sa for siden:

Jeg har egentlig lyst å ta noen tester -finne litt ut om fettprosenten min, og evt hvordan jeg ligger ann sånn kroppslig sett. Ta noen blodprøver og bare finne ut av "ståda". Kan dere anbefale noe sted?

Har tenkt på Lindberg-klinikken. Men de vil kanskje anbefale Fedon-kost, og jeg liker mye bedre opplegget som jeg følger med LCHF. Men finnes det andre?

Trolljenta sa for siden:

Du kan jo prøve Fedon-klinikken selv om du ikke vil følge kostholdet. Ellers er det 4mklinikken: 4mklinikken.no/ . Vet ikke om andre..

SunnhetMedSirrup sa for siden:

kansje det ;)

Carisma sa for siden:

Lege Hexeberg skal være bra.
Mener Balder-klinikken også anbefaler lavkarbo.

Rin sa for siden:

Det skal fint kunne gå an å få utført en sånn sjekk på en Lindbergklinikk uten at de kommer til å true deg til å slå om til Fedonmat - i alle fall ikke så lenge du fortsatt vil ned i vekt, de bruker jo selv ketogen eurodiett som startdiett for mange. Så noen anbefalinger kommer de kanskje med, men de kommer jo ikke til å slå deg ned for ikke å hive deg på umiddelbart. :D

Paris sa for siden:

Sikker på det:D ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.