< Tilbake til oversikten

Anbefaling av en rødvin med skrukork

Photobscura sa for siden:

Jeg trenger anbefalning av en god og billig (typ under hundre kr) rødvin med skrukork!
Helst en som er lett å få tak i på de fleste pol.
Gjerne med lavt restsukkerinnhold ;) (<5 gr pr liter).

Kanutten sa for siden:

Kan anbefale DENNE, 2,4 gr sukker, men den koster rett over hundrelappen... kr 106,90. Den fikk denne omtalen i Apéritif:

Jeg likte den kjempegodt!!!! :sikle: Oooog den har skrukork. :lol:

Ah, takk for tipset, men du var litt seint ute, for jeg måtte ut og handle, så da ble det denne! I følge polmannen, en fryktelig undervurdert vin til en skammelig lav pris! Sounds good :D
Men jeg skal notere meg tipset ditt, takk!

Paris sa for siden:

Hadde vært gøy å høre hvordan du likte den?:)

Fikk lyst på et glass vin jeg nå!!

Jeg tror den var veldig god :D. Men det må tilføyes at jeg hadde drukket sikkert fem seks vinglass før jeg kom så langt som å åpne den ;)

Nuppe sa for siden:

He he

Gleda meg til å prøve vinen til Anne-Kat i går, men husker ikke noe av hvordan den smakte. Pokker heller, den kosta OVER 100, så det var bortkasta!!

Carisma sa for siden:

Spurte ei som jobbet på polet hvordan den var, hun mente det var bortkastede penger, og at man betalte 99% bare for navnet. Så tror ikke du gikk glipp av noe :nei: Billig skvip var vel omtrent det hun kalte det, i litt penere ord :D

Nuppe sa for siden:

Godt å høre!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.