< Tilbake til oversikten

Oppheng til støvletter?

SivPiv sa for siden:

Vet det er mange her inne med like stor skodilla som meg, og her kommer altså et rop om hjelp. Det begynner å bli høst og støvlettene skal frem fra kjeller og skap. Er det noen der ute som har en genial måte å sette støvlettene sine på i høst/vinter sesongen? Oppbevaring gjennom sommeren er liksom greit for da er det store oppbevaringskasser jeg bruker, men nå skal de jo liksom være tilgjengelig hele tiden. Jeg har prøvd å få tak i sånne klyper de bruker på skobutikken men uten hell. Noen som kan hjelpe?

Fungirl sa for siden:

Er vist et skap eller lignende på Ikea hvor de hadde sånn klemmer til støvletter :)

June1981 sa for siden:

Hei, hjelpen er på vei.. Jeg har anskaffet meg noen praktiske klyper for sko og støvletter. Fant de i en nettbutikk ([url]www.qac.no[/url]) som har mye stash, kjøpte 30 stk støvlettklyper og noen stenger til å henge disse på, rask levert og gratis frak..I like:) her ligger linken www.qac.no/product-list.php?Hus___Hjem_Tilbeh__r_-_Sko___Kl__r-pg1-cid89.html

Lykke til:) J.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.