Jeg har nå gått på ketolyse i laaaang tid. jeg har gått ned 20 kilo :D flink jeg har bare stusslige 4,9 igjen. men i dag har jeg syndet. :P det er flaut å si dte men jeg har spist en banan og har tidenes dårligstesamvittighet. :P noen som har ketolyseboka for hånden og veit hvor mange gram karbo det er pr. 100 g banan? :P
Men du.. Gjort er gjort og spist er spist. Ikke stress for mye over en banan, du har jo vært kjempeflink ellers!! Det er begrenset hvor mye du ødelegger med en banan, så jeg ville ikke tenkt mer på det.Det er heller ikke det værste man kan skeie ut på denne ene gangen. Håper den smakte godt!:klem:
Det er jo nesten litt søtt! Tenkte liksom mer hele hodet i kakefatet når jeg leste ordet "synd". Rist det av deg og gå videre, det finnes verre ting enn å sprekke på enn en stakkars banan.
Kjempeflink har du vært :heia:
Eller 12 chicken nuggets som jeg flisa i meg på søndag da jeg fikk panikk av tanken på jobbintervju med ketoseånde :lol:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.