< Tilbake til oversikten

Vil ha varm kakao- har noen oppskrift?

marithja sa for siden:

Hva kan jeg lage varm kakao av?? Jeg har sukkerfri melkesjokolade, melk, eler freias mørke kakaopulver (sånns om du bruker når du baker kake) mørk kokesjokolade(vanlig) har noen råd og tips? Jeg har splenda til å søte med hvis jeg kan bruke det vanlige kakaopulveret.....Forkjøla og vondt i halsen og er lei av te:o

birka sa for siden:

Hvis du også liker kaffe har jeg en god en...kok god kaffe bland fløte kakaopulver og stevia eller annen søtning (Kan jo også piskees til krem om ønskelig) ha i kaffen og nyt. Fet god mokkakaffe.:p

arnakristin sa for siden:

Hei,
Helt nederst på siden vil du alltid finner tilsvarende linker som det som står i emnefelt.

Borealis sa for siden:

Anbefaler kakao av eggemelk. Eggemelk-oppskrift finner du her på søk, og så tilsetter du 1-2 ss bakekakao. Blir kakao OG et måltid:)

Photobscura sa for siden:

Jeg gjør det helt enkelt. Halvparten fløte, halvparten vann, kokes nesten opp, blander i to toppede ss med kakaopulver, og søter med det søtningmiddelet jeg har tilgjengelig til det er akkurat passe søtt.
Men jeg må innrømme at det hørtes ekstra godt ut med kaffe i ;).

Carisma sa for siden:

Hvis man er skikkelig søt-fysen kan kokkosmelk brukes i stedet for fløte :) Obs: MEKTIG! :D

Det har jeg prøvd, aaaalt for mektig. ble bare kvalm :o

sylwester sa for siden:

Håper det ikke er en kopp du lager der. Det blir vel 6-10g karbo bare i kakaopulver?

Det d***er jeg :p. Jeg teller ikke karber, og kakao drikker jeg kanskje to-tre ganger i året ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.