< Tilbake til oversikten

Forkjølelse

LorelaiLeigh sa for siden:

Hei! Jeg lurte på om det er noen kloke sjeler der ute som kan hjelpe meg. Jeg våknet nemlig i dag med litt vondt i halsen osv,typisk forkjølelsestegn. Irriterende siden jeg ikke har vært forkjølet på over et år,men jeg tilbrakte en kveld med min forkjølede venninne så kan nok takke meg selv.
Det jeg lurte på er om jeg kan ta noe for å forebygge og "smøre" denne halsen min? Jeg har drukket 2 kopper grønn te av ren overtro,hehe.. Altså jeg kan jo ikke spise Repsils,Doc o.l. Ifa hjelper ikke...vet at c vitaminer er bra,men kan jeg spise c vitamin tabletter da? De inneholder appelsin liksom. Jeg er veldig i villrede,er det noen som har noen råd? Vil helst drepe denne forkjølelsen før den setter seg ordentlig.:eek:

Krøllerellerei sa for siden:

Jeg bruker Ester-C vitaminer, de er ihvertfall fri for appelsiner.

Fungirl sa for siden:

Bruker også c-vitaminer som jeg kjøper på Rema.

Apotekene har en serie med Friboldrops, deriblant en for halsen som du trygt kan bruke :)

God bedring :klem:

Hannehk sa for siden:

Spiser sukkerfri Doc Stærk jeg.....de løser veldig godt opp og er i tillegg gode!

Pearl sa for siden:

Jeg synes at et lite glass conjac er det beste.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.