muskatt sa for siden:
Har dilla på paranøtter, men savner salte nøtter som ikke inneholder mange karber. Så idag hakket jeg opp paranøtter som jeg la i en panne med litt olje og Maldon salt- veldig godt !
muskatt sa for siden:
Har dilla på paranøtter, men savner salte nøtter som ikke inneholder mange karber. Så idag hakket jeg opp paranøtter som jeg la i en panne med litt olje og Maldon salt- veldig godt !
Kitt sa for siden:
Å, høres digg ut! Må prøves!:D
Carisma sa for siden:
Jeg oppdaget noe annet interessant med paranøtter. Hadde de i kryddeskapet, og noen hadde falt ut av osen og blitt liggende i boksen jeg har de i, uten lokk. Da tok de opp kryddersmaken fra de andre tingene i nærhten! Var utrolig gode. Tenkte å teste det ut mer med å legge de i lukket boks med krydder, og så riste de etterpå.
SunnhetMedSirrup sa for siden:
ikke dumt' ! men mister de egentlig ikke en del næringstoffer når de ristes i varm panne? :( men det er jo knask uansett.. men ja?
sylwester sa for siden:
Jeg har en håndfull med paranøtter og en håndfull med baconcrisp i en pose med meg til alle tider.. Nøttene blir salte og får muligens litt smak også :-)
Brimstone sa for siden:
Prøvde de i dag med hvitløksalt på. Himmelsk!!!!:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.