Proteinet kommer strort sett fra egg, og det inneholder i følge matvareguiden.no 12g pr 100g. Så da kommer det jo an på hvor stor oppskrift, og hvor mange du får hva hver inneholder.
Hold deg til karbotellinga i starten, om det derimot skulle komme et langvarig platå (fire uker eller mer uten vektnedgang) så kan det være en idé å se på f.eks proteininntaket :)
Jeg veier det samme som når jeg begynte, og har fulgt kuren to uker i dag. Jeg begynte direkte på ketolyse etter å ha gått ned 7 kg på to uker med cambidgekur.
Man skal jo få en par-tre kg på seg igjen når man begynner å spise, men det har jeg altså ikke fått. Tar det som et tegn på at jeg har gått ned..
Skal se noen uker nå på hva som skjer, og jeg skal bli flinkere til å komme meg ut til å gå tur. Har gått og syklet litt, men skulle trent mer.
I verste fall kan jeg jo bare ta meg noen uker på cambridge. Har vertfall funnet ut hvordan jeg skal spise for ikke å legge på meg igjen...
Alle snakker så varmt om disse oopsiene, men jeg fatter ikke hva som er så godt med eggesvamp.....:confused:
(evt. så er jeg veldig dårlig til å lage dem)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.