susip3ws sa for siden:
Jeg skal bestille meg en ketolysepakke men vet ikkje ka e skal velge? nokken som kan anbefale nokke? trenger jeg etter slankekuren boka? trenger jeg soyaprotein eller bakemix?
Tusen takk på forhånd:D
susip3ws sa for siden:
Jeg skal bestille meg en ketolysepakke men vet ikkje ka e skal velge? nokken som kan anbefale nokke? trenger jeg etter slankekuren boka? trenger jeg soyaprotein eller bakemix?
Tusen takk på forhånd:D
SunnhetMedSirrup sa for siden:
ketolyse kuren* fin bok. kjøp! ;)
tror ikke du trenger noe som soyaprotein enda, bare hvis du er superopptat av og bake..
Løvetann sa for siden:
"Etterpåboka" kan du vente med til du nærmer deg målet ditt. Kikk på den i en bokhandel før du kjøper den. Personlig syntes jeg den var litt kaotisk i formen (lay-out), men det er kanskje bare meg.
Hvis du bestiller bakemiksen, trenger du sannsynligvis bare en boks. Hvis ikke du er veldig glad i å bake. Noen opplever bakeprodukter som en vektbrems, selv om en holder seg innenfor karbegrensen.
Jeg anbefaler å kjøpe:
- boken,
Hvis du ikke er glad i å lese, kan det være greit å kjøpe
- dvd-en
også. Lettvint innføring der.
Lykke til! :)
Pearl sa for siden:
Enig med Løvetann. Boksene med bakemix og soyaprotein blir stående urørte hos meg. :)
susip3ws sa for siden:
Tusen takk for svar: ) Da blir de bare boka å tabelettane her da: )
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.