< Tilbake til oversikten

Pølser fra Jacobs

Viclin sa for siden:

Det kjøpte jeg i dag, på Meny. De hadde fått inn en del produkter fra Jacobs, deriblant Chorizopølser og Bratwurst, begge med 0 g kh.
De var ganske dyre: 45 kr for 260 gram, men det er et alternativ i alle fall.

gamlasnyeliv sa for siden:

takk for tips :klem: Ikke ofte vi har pølser her i familien, men om vi skal grille eller ha noe enkelt en dag, skal jeg jammen sjekke ut om de har de på butikken her :)

Viclin sa for siden:

Vi har heller ikke pølser så altfor ofte, men når vi har det så er det greit å ha noen på lur i fryseren. Nå har jeg noen pakker av pølsene fra Coop; løkpølse, hvitløkspølse og noen til. De har 3-4 kh, men det er jo ennå bedre med noen som har 0.

Ja det er jo nesten for godt til å være sant at de inneholder 0 karber....

Viclin sa for siden:

Jeg fant noen andre med 0 også, Arne Børresen tror jeg de var fra, på Ica.
Det er nok 0,et-eller-annet, så jeg regner de som 0,5 g kh.

Nuppe sa for siden:

Jey!!!! Vi ELSKER pølser her i huset!!!

Novisa sa for siden:

Chorizoen er i hvert fall kjempegod! :D

Viclin sa for siden:

Ja, jeg spiser den nå, og den var veldig god!

Viclin sa for siden:

Jeg tok pølsene i stekepanna med masse smør.

Takk for svar :klem: Har vært på Meny og kjøpt nå, så i kveld blir det slike til kveldsmat :)
Hva hadde du til ?

Tone-G sa for siden:

Jeg spiser de pølsene nå med stekt blomkål til :sikle:

Fantastisk godt :heia:

Photobscura sa for siden:

Ååååh, jeg er også veldig glad i pølser, men jo mer kjøtt, jo bedre så klart!
Det er vel det eneste jeg savner med Lidl, at de hadde så mye pølser uten alskens skit i.
Men hvor mye kosta disse på Ica? Har ikke sett det merket der her på Ica på Løkka i alle fall ...

Viclin sa for siden:

Jeg husker ikke hva de kostet, men det var vel rundt 30 kroner tenker jeg, kanskje 40, for 4-5 store pølser.

Ok, det går jo an!

Mariell sa for siden:

Hei.
Jeg fikk Meny på Rasta, Lørenskog til å ta inn noen pølser og det gjorde de.:):):)
Pølsene heter Ketolyse og har 0,2g/100 kh. De har røkt kjøttpølse, Wienerpølser og grillpølser. Alle koster 89 kr/kg. Men nå sier de at de tror det bare er jeg som kjøper dem så da må jeg bestille hver gang jeg skal ha en forsyning. Men bedre enn ingen pølser,vel, og pølsene er gode! :)
Flere som vil ha, kanskje?

Bæret sa for siden:

Ja, det var den virkelig!!

Ramah sa for siden:

Jeg var innom Meny på Rasta og ble veldig positivt overrasket når jeg så at de hadde både Ketolyse bakemiks og pølser. Har aldri sett det i butikker før. Klinket til med wiener-pølsene, men jeg må si det var en skuffelse. Samme butikk selger Jacobs-pølsene nevnt i denne tråden, og de er uendelig mye bedre.

Viclin sa for siden:

Jeg syns også Jacobs-pølsene var bedre. Ketolysepølsene syns jeg var tamme. Wienerpølsene smakte som sånne stusselige sportswiener.

Men jeg savner wiener og grill fra Jacobs, med 0 eller få karber. Fins det?

tina therese sa for siden:

jeg er glad i pølser og det er en ting jeg savner litt....
hvordan er det på pølsefronten for tiden??
er det noe nytt og spennede som kan være nyttig å vite??

Viclin sa for siden:

Kjøp i Sverige! Om du har mulighet. Der har de bratwurst, knakk, frankfurter m.m. med 1-3 g kh.

Åh! Det var det bra du sa. Jeg må si jeg liker pølser. Skal på harryhandel i mars :)

Max sa for siden:

I Sverige finnes det mye bedre utvalg av pølser med lavt karbeinnhold ja. Noen p åboks, andre ferskvare. Ica har forresten Bratwurstpølser med 3,5 g karber som er gode :)

tina therese sa for siden:

Det passet jo ypperlig da,jeg skal nemlig til Charlottenberg å handle i morgen!!! jeg har aldri sett etter pølser i Sverige,annet enn falukorv,
men da skal jeg sette det på lista denne gangen!
Takker for tips!:)

Viclin sa for siden:

Gøl har endel. Så husker jeg ikke hva det andre jeg har kjøpt er.
Jeg har ikke kjøpt pølser tidligere, bare tenkt at pølser ikke var billigere i Sverige og dermed ikke kjøpt. Helt til jeg gadd å lese innholdsfortegnelsen. Noen hadde mer kh, men veldig mange hadde som sagt 1-3.

Wiener og vanlig grill fant jeg ikke da. Det savner jeg litt. Og det er den typen barna vil ha.

Vi var på Nordby, på den store matbutikken der.

anette76 sa for siden:

Jeg fant mange gode pølser på Rema 1000 og de andre store matbutikkene i sverige. Merket heter GØL og har ett utrolig stort og godt utvalg :)

Lullen sa for siden:

Dette så godt ut!!

Førstemann til Meny :D :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.