< Tilbake til oversikten

"Guri meg, så tynn du har blitt. Hva har du gjort?"

Hillelille sa for siden:

I begynnelsen av "slankekuren" var det frustrerende at ingen kunne se eller kommentere at JA JEG HAR FAKTISK BLITT TYNNERE. Ikke etter 2 eller 3 måneder heller var det noen som kommenterte det.

Men nå gjør de det. Herregud så lei man blir. "Guri meg så tynn du har blitt. Hva har du gjort?". Jeg kjenner jeg blir pisselei og nesten så trassig at jeg kunne funnet på å ikle meg tjukkasdrakt bare for å provosere.

At jeg har blitt tynn er greit, men den der "hva har du gjort" er verre. I de fleste tilfeller får jeg på følelsen av at folk tror jeg har sultet meg, eller operert meg eller noe.

Og de aller aller fleste får bakoversveis når jeg sier at jeg trener værtfall 4 timer om dagen og spiser ordentlig.

Er det ikke legitimt å slanke seg ved å trene og spise? man drikke pulver eller sulte seg eller spise nutrilettbarer til det tyter ut av øra for at det skal være akseptabelt?

Ellers er det selvfølgelig hyggelig at folk seg jeg har blitt betydelig tynnere. Men de kan til h*lvette la være å blande seg oppi hva jeg gjør....med mindre de vil ha råd selv....:p

Zuma sa for siden:

Jeg synes det er kjempekjekt med alle positive kommentarer og spørsmål som jeg får høre vedrørende min "nye" kropp! :D

Hannehk sa for siden:

Jeg savner disse komentarene jeg.... fikk god selvtillit av å høre at jeg så flott ut. Nå har folk blitt vant med å se meg sånn så da får jeg ikke slike komentarer lengre... men men det var meg da. Kanskje andre synes det er plagsomt ?

Viclin sa for siden:

Jeg hadde også elsket sånne kommentarer, tror jeg. Håper jeg en dag klarer å miste noen kilo, sånn at det syns.

Gracella sa for siden:

At jeg har blitt tynn er greit, men den der "hva har du gjort" er verre. I de fleste tilfeller får jeg på følelsen av at folk tror jeg har sultet meg, eller operert meg eller noe.

I de fleste tilfellene så lurer jo faktisk folk på hvordan man har klart å gå ned, jeg synes det er et helt greit spørsmål. Det er jo så mange veier som fører til Rom i dag, og man lærer jo ikke noe nytt hvis man ikke spør...;)
[color=#000000][/color]
Og de aller aller fleste får bakoversveis når jeg sier at jeg trener værtfall 4 timer om dagen og spiser ordentlig.

Jeg får også litt bakoversveis av folk som trener 4 timer om dagen -med mindre de er "profesjonelle" sportsutøvere eller holder seriøst på med turn eller noe slikt...
[color=#000000][/color]
"Always look on the bright side of life, tra-la la la la la, osv" :)
[color=#000000][/color]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.