< Tilbake til oversikten

Cashewnøtter med havsalt

Guriluri sa for siden:

Ser at Sørlandschips har kommet med en nyhet, cashewnøtter med havsalt. På varedeklarasjonen står det 0 gram karbohydrater. Når jeg sammeligner med andre merker finnes det noe karbohydrater i de og en jeg så opptil 10 gr. Kan dette virkelig stemme tror dere? i tilfelle er det rart at det er så stor forskjell fra type til type. Hadde jo håpet at det var sant da :cool:

Georgine sa for siden:

Det kan ikke stemme da cashewnøtter har karbohydrater og de forsvinner ikke om man tar på salt :)

Rin sa for siden:

Er du sikker på at det står "0 karbohydrater" på dem? Jeg mener jeg har kikka på dem for å fastslå om de var i øvre eller nedre ende av karbohydratinnhold-spekteret, men at de hadde 24-25 kh per 100gram, slik de aller fleste cashewnøttene på markedet har.

Lolls sa for siden:

Hmm.. Spiste Chashewnøtter med havsalt som mellommåltid daglig da jeg gikk på grete roede. Hadde de inneholdt 0 karbo er jeg ganske sikker på at jeg ville husket det.

Metalgirl sa for siden:

Jeg har også kjøpt disse idag. Og det står så vitterlig 0 gram karbo. Kan de virkelig ha tatt så feil???

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.