< Tilbake til oversikten

Sprekk

NettaMamma sa for siden:

I går kveld spiste jeg en hel melkerull, totalt sprekk... Bare SÅ dårlig sammvittighet:(
Men fy så goood den var:rolleyes:

Summer sa for siden:

Følte du deg ikke uvel etterpå?
Ingen vits i å belaste seg selv med dårlig samvittighet, gjort er gjort... Det var deg selv som gjrde det, og deg selv det går utover,- så hvorfor slite med dårlig samvittighet? ;)
Det beste er vel å glemme det og gå videre. :)
Slikt skjer med alle :) Men du? Har du smakt 70% sjokolade? Skal du først spreke på noe vis, så er jo den et veldig bra alternativ.. :)

Anne sa for siden:

Opp igjen....:) og gå videre.

Det du trolig lærer av det er at vekta står stille en stund, og at du trolig holder på litt vann en stund til:cool:

Kristian sa for siden:

Jeg smakte på en melkerull en gang i høst og fy så søt den var, det var like før jeg spyttet den ut igjen. Det skulle ikke vært lov til å lage noe så søtt.:mad:

nettatante sa for siden:

Ja ja nettamamma sånnt skjer enn tabbe sseg litt ut og så prøve enn igjenn.
Jeg sprakk selv i dag med både ein sjokolade og litt potetgull :(. eg trøste meg med at d er en ny dag i morgen å nye muligheter til å være flink ps har mistet 2,6 kilo alerede :)
(før sprekk:o )

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.