Nå har jeg vært på butikken og hamstret mat: Salat, rømme, cottage cheese, egg, bacon, pølser uten karbohydrater, kjøtt og ost. Ketostix fant jeg på apoteket. Kjenner jeg er skikkelig motivert. Er lei av amerikansk sukkermat og å ikke ha noe energi.
Matplanen for morgendagen er:
Frokost: Ostelapper av noe slag med kremost.
Lunch: Salat med blåmuggsost, avocado og biffstrimler
Middag: Fårikål alà USA
Men hva skal jeg spise som mellommåltid om jeg trenger det? Det er jo der amerikanerne griper sukkerbombene...
Spis deg god og mett til hvert måltid.
Som det står i boka, så kan du oppleve noe sult i starten. Hvor lenge er individuelt.
Men generelt, viss du blir fort sulten eller "fyser" så kan det være for lite fett i maten.
Osteskiver og påleggskinkeskinke er fint å putte i munnen viss suget melder seg mellom måltidene :ja:
Velkommen etter Margrethe, kjekt å se deg her også ;)
Hva med kokt egg, osteskiver, kokt skinke ol for å ha noe å ta til? Er utrolig nok nesten ikke sulten lengre jeg, merker på hodet at energinivået er på vei ned men er ikke sulten sulten som jeg var før! :cool:
Egg er blæ, det er største problemet med denne kuren :) Men jeg tror matmuffins skal lages - fant noen som så ut til å være perfekte til å ha i vesken. Må bare finne stavmikser og silikonbakeformer først...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.