gamlasnyeliv sa for siden:
I dag har jeg bestilt Ketolyseboka, pluss Skaldeman sin bok og Anna J.D. Jacobssons kokebok. Er disse bøkene "kompatible" ? (Tenkte at det kunne være kjekt å ha mange oppskrifter å velge mellom ?)
I dag har jeg bestilt Ketolyseboka, pluss Skaldeman sin bok og Anna J.D. Jacobssons kokebok. Er disse bøkene "kompatible" ? (Tenkte at det kunne være kjekt å ha mange oppskrifter å velge mellom ?)
Er det ingen som vet ?
scartz sa for siden:
Kjenner ikke til den siste boka. Men skalderman og ketolyse er ganske likt, men på ketolyse tillater man mer grønnsaker (og man SKAL spise mye grønnsaker på ketolyse). Skalderman mener at grønnsaker ikke er nødvendig i kosten om jeg husker rett.. Er ikke helt ekspert på det området.
Men oppskrifts messig kan de to bøkene brukes sammen ja! :)
Tusen takk for at du gadd å svare :klem:
Da vet jeg at jeg kan bruke de to bøkene i allefall. Liker absolutt tanken på grønnsaker,så det blir nok sikkert mest ketolysemåltider......
scartz sa for siden:
Ja for min del så gjør grønnsakene rettene litt mer interessante ;)
Enig !
Fungirl sa for siden:
Nå vet jeg ikke hvor mye oppskrifter det står i de bøkene, da jeg selv kun har ketolyseboka, men hvis du bruker oppskriftsforumet her inne og kanskje sniker deg inn på profilen til Gerd så vil du finne masse godt å bite i ;)
SunnhetMedSirrup sa for siden:
flott du har kjøpt bøker!
alle er jo lavkarbo --
og bare "grabbe" til seg litt informasjon fra alle typer lavkarbo, er som optimal informasjon! dette lærer en av ;)
Jepp- det var det jeg tenkte :)
Leser på oppskriftforumet her hver eneste dag, og har laget masse godt :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.