Photobscura sa for siden:
Og så klart, fant også shampooen på shopping4net (til bare 199 kr fraktfritt :D), men ikke noe balsam. Sukk. Fant reconstructor, men det er vel kur.
Og så klart, fant også shampooen på shopping4net (til bare 199 kr fraktfritt :D), men ikke noe balsam. Sukk. Fant reconstructor, men det er vel kur.
Carisma sa for siden:
Balsamen: www.lookfantastic.com/hair/tigi-bed-head/conditioner/tigi-bedhead-dumb-blonde-reconstructor-200ml.html
Den er riktignok bare 200ml, men som sagt drøy... Jeg har alltid igjen balsam når shampoen er tom, og bruker begge deler når jeg vasker.
Nei, men se der! Den Dumb Blonde-reconstrucor-greia funker også som balsam :D
Hehe, se der, jeg fant akkurat ut av det, liksom.
Carisma sa for siden:
I teksten på LF står det "can be used as..bla-bla...Daily conditioner"
Oh, puh! Den 400 ml-flaska med shampoo og balsamen kom på tilsammen 194,53 :p
Jeg bruker også mye mer shampoo enn balsam, nesten dobbelt så mye faktisk, ettersom jeg nesten alltid dobbeltshampoonerer :)
Carisma sa for siden:
Jeg trodde det var pga dobbeltshamponering, men etter jeg bytta voks trenger jeg ikke mer enn en runde og likevel er det sånn. Ei veninne som har samme hårlengde (og dobbeltshamponerer) har alltid mest shampo igjen. Kanskje jeg absorberer det? :confused: :lol:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.