Er det noen plasser i Norge hvor det finnes butikker med ett godt utvalg av lavkarboprodukter? Eller nettbutikker som har ett tilsvarende velassortert utvalg av lavkarbovarer?
Jeg har kikket litt rundt og det virker som at de som faktisk selger lavkarboprodukter har hver sin nisje - noen selger "søtsaker", andre selger mest erstatninger for mel osv. Stemmer dette overens med deres erfaringer?
Jeg kunne tenkt meg en butikk hvor man kunne få tak i ett bredt spekter av varer til daglig bruk, som kan brukes i ett lavkarbo og lavglykemisk kosthold. Og som man slapp å bestille fra utlandet for å få tak i.
Jeg har levd lavkarbo i forskjellige grader i fem år, og har enda ikke bestillt fra hverken norske eller utenlandske nettbutikker.
Det mest alternative jeg har i skapet er JBKM og den fås på helsekost... Eller på smart club, de har faktisk et veldig bra utvalg i både helsekost og sukkerfrie produkter.
Min personlige mening er at et kosthold bør basere seg mest mulig på naturlige ingredienser, og da har man ikke behov for alle disse fancy erstatningene som tortillas, barer osv. Mener jeg da. :o
jeg har i grunn aldri spist så variert som nå jeg heller.
før var alt så lett, ta en liten brødskive, kansje en til.. oops jeg ble ikke mett.. jeg tar et par til :)
huff! kostholdet mit før må jo ha vært 90%karbo, 6%prot, 4% fett!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.