< Tilbake til oversikten

Nachos

celeste sa for siden:

Ordentlig nachos har vært en av mine store savn på lavkarbo. Nachosgryte uten tortillachips har liksom ikke vært helt det samme. Men nå har jeg funnet en veeeldig god erstatning :D:D
Tar mama lupes tortillalefse og kutter opp i mindre biter. Pensler de med olivenolje/rapsolje, kverner litt salt over de og steker de i ca 10 min til de blir sprø. Savner ikke de vanlige tortillachipsene da altså :D:D:D:D Skikkelig lørdagsnammis er det :D

SunnhetMedSirrup sa for siden:

mama lupas tortillalefse?

er ikke det fryktelig mange karbohydrater?

celeste sa for siden:

3 gram karber per lefse :D Og føler man får mye får en sånn lefse :D

SunnhetMedSirrup sa for siden:

jeg syntes ostechips er best som fake natchos, hvartfall med en dip! ;)

Iset sa for siden:

Det har jeg også gjort, Mama Lupes er geniale. Jeg bruker dem som pizzabunn også, man tror faktisk de er for tynne helt til man prøver. Blir som ekte, tynn italiensk pizzabunn og man kan spise pizzastykkene i hånda. Knallgodt.

celeste sa for siden:

Okei :) Synes ikke ostechips er så veldig godt jeg.. Helt greit, men ikke mer en det liksom :)

celeste sa for siden:

Iset: Den var ikke dum, det må jeg prøve en dag :) Tenkte å prøve det da jeg kjøpte de, men har helt glemt av det. Er så glad jeg bestilte mama lupes, savner hverken tacoshell eller lefser lengre :D:D

celeste sa for siden:

Jeg bestilte de på [url]www.netrition.com[/url] :)

arkine sa for siden:

du får også kjøpt dem i helsekosten på nordbyen for de som kan reise til sverige

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.