< Tilbake til oversikten

Noen tips til meg?

ned10kg:) sa for siden:

Eg er nybegynner her:) Connie83 tipsa meg om siden!

Litt min historie
Den 11 februar fødte eg ein gut på 4.2 kg. Eg var ein gang litt over normalvektig og hadde gått opp skumle 28 kg i svangerskapet. Eg var 93 kg dagen før eg fødte. 1 uke etter eg fødte var eg 83 kg. og vekta gjekk ned til 68 plutselig når eg dreiv å amme. Eg måtte slutte med ammingen fordi lille gutt ikkje fekk nok næring og gulpet mye og den viktigeste grunnen var at eg fekk brystbetennelse kvaaar uke.. noe som gjorde meg slapp og eg fekk feber. Eg sluttet å amme for 1 måned siden og nå ser eg at vekta viser 72 kg:( Og eg må seie at eg har vert sofasliter og tygget masse godteri og drukket cola nesten hver dag.

Eg fekk vite at å veie 62 kg hadde vert de mest ideelle for meg. Fekk vite de av ei dame som målte meg, fettprosent, høgde osv. Så ned 10 kg vil eg. Så noen som har tips om kva som hadde vert mest ideelt for meg?
Blir forvirret over alle metodene her inne:cool:
Tusen takk på forhand:D

SunnhetMedSirrup sa for siden:

det bra tips er og gå på f.eks meny og kjøpe boka " slank med ketolyse kuren" , eller en bokhandel.

det er en fin "kur." ..

men jeg anbefaler først og fremst en bok!;)

arnakristin sa for siden:

Hei,
Dersom du ønsker en god progresjon i vektnedgangen vil jeg anbefale at su leser deg opp på de ulike filosofiene innen lavkarbo og velg deg en du kan leve med. Les og lær den filosofien og følg den til punkt og prikke. Du finner masse informasjon her inne og bøkene får du eventuelt lånt på biblioteket. Dette er ikke ment som noe tvang altså men det er så mange fallgruver for en nybegynner på lavkarbo og vi vil jo nødig se at noen snubler og mister motivasjonen.

arnakristin sa for siden:

Ja, det er boka for ketolysekuren, du finner den noe billigere her, www.capris.no/product.aspx?isbn=8205354227

…men vi allikevel anbefale deg å lese om de ulike lavkarboretningene før du bestemmer deg og som jeg har nevnt tidligere bøkene får også lånt på biblioteket.

Her finner du en liten introduksjons brosjyre vedrørende lavkarbo, www.lchfnorge.no/lavkarbo3minutter.pdf

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.