< Tilbake til oversikten

Omega 3 kapsler?

Begod sa for siden:

Har problemer med å finne et omega 3 produkt som det er mulig å få resten av familien til å ta. Det som må til er små kapsler, tror jeg. store kapsler nekter de å ta, efaleks greier jeg kansje å tvinge i ungene , men slett ikke i fruen.

Tips tas i mot med takk.

Summer sa for siden:

kanje du kan kjøpe picasol og klippe opp og ha i maten deres? :p

HP sa for siden:

Jeg var på helsekosten å forhørte meg igår om omega3 kapsler til poden. Eneste han kunne anbefale der var Eskimo3 sine kapsler, de var visst små, men han hadde dem ikke inne... Si ifra hva du finner da. :p

Men det må ikke være tran da... ;)

Begod sa for siden:

Efallex( staving?) omga 3 - 6 ble løsningen for fruen. Ungene fikk ikke til å svelge kapslene selv om de var små.Efaomega for ungene

Nå gir jeg fruen en multivitamin og en omegapille hver morgen, legger de sammen med frokosten så de ikke blir glemt

Ungene får en barnemultivitamin, en teskje efaomega og sanasol for å fjerne smaken.

Funker fint dette, så lenge jeg passer på at de får i seg det de skal.

Gir sa for siden:

Jeg tar eskimo 3 og det er ganske små piller ja (ca halvparten så lang som andre)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.