< Tilbake til oversikten

Mineral/elektrolytt-tilskudd?

brebir sa for siden:

Følger egenvariant av ketolyse. Har lest boka, men ikke fulgt rådene om å ta tilskudd i form av "ketolyse-tabletter". Tar bare en vanlig multivitamintablett daglig. Er det noen som har erfaring med hvorvidt "ketolyse-tablettene" optimaliserer vektnedgangen? Prøvd med og uten liksom...:cool:

Pearl sa for siden:

Hvis jeg ikke tar magnesium, så får jeg krampe i beina og sover dårligere etter en stund.

inel sa for siden:

Jeg har også bare kjøpt vitaminer på apoteket, tar da mulitvitaminer, magnesiumtilskudd og omega 3. Fikk litt råd fra de på apoteket, og de mente at jeg skulle være godt dekket med dette. Fikk skikkelig leggkramper den første uken, men det gikk over med engang jeg startet på magnesium. Tanten min er veldig opptatt av kosthold, da helst Lindberg, og en lege hun har snakket med sier at de fleste har for lite magnesium uansett kosthold, så det anbefalte hun meg å ta - leggkramper eller ikke!

Lykke til :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.