< Tilbake til oversikten

Hjelp folkens

susip3ws sa for siden:

E e ny her inne å skal ned 10/15 kg:) Lest endel på ketolyse kuren å vurdera den, men sjønna ikkje heilt ditta me karbo. For.eks vist e lese på ei opskrift så står der dinna e 6 karbo kor masse skal e spise av middagen da da? å korsen de går å lage sann mat til se sjøl uten å må kaste resten? Å ka vill dokke anbefale lavkarbo, ketolyse eller dei andre? E så rett får at når e kommer i mål ka e skal gjøre da? Å ka e burde bestille fra ketolyse? ka pakke liksom?: )

Gleda me til å bli kjent me gjengen her inne å kansje bynne å gå ned å bli fornøyd me me sjøl igjen:D

Takk på forhånd:rolleyes:

SunnhetMedSirrup sa for siden:

lager du for store måltid, kan restene bli en frokost eller lignende. alt holder seg vel litt i kjøleskap? ;)

og 6 karbohydrater er ikke så mye hvis du skal ha rundt 15-20 til dagen, men det er også lett og undervurdere.

jeg råder om og ta en titt rundt på forumet og lese og lære litt, mye bra her!

:lol:

og for og si det sånn, har jeg aldri brukt ketolyse tablettene, og tror ikke jeg skal heller. jeg får nok av alt gjennom kosten. :)

Carisma sa for siden:

Et off-topic tps er å bruke et av de to skriftspråkene vi har i Norge når man skriver innlegg. Det gjør det mye enklere å få svar fra andre enn bare de som snakker samme dialekt og umiddelbart forstår innlegget. ;)

Gracella sa for siden:

Du burde ha ketolyseboken.
Den kan du enten kjøpe (billigst på Capris.no) eller du kan låne på biblioteket.
Uansett er det viktig at du har lest og forstår filosofien du velger å følge.

Ang maten, så kan man fryse ned det man ikke spiser, eller man spiser resten til et annet måltid..
På ketolyse skal du ha minst 15 gram karbo om dagen, altså gjør det ikke noe om man får i seg 1-2-3 gram "for mye" i ett av dagens måltider.

Anbefaler deg å lese igjennom de trådene som er "klistret", de er fulle av god informasjon. Oppe i høyre hjørne er det et valg som heter "søk" og der kan du skrive inn søkeord på det du lurer på.

Lykke til og velkommen inn her :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.