< Tilbake til oversikten

Man vet man går på ketolysekuren når ...

Anom sa for siden:

Haha!

StineK sa for siden:

...folk som kommer innom syns det er litt småkaldt hjemme hos deg.

Carisma sa for siden:

... Og man holder på å stryke med hos folk som har 23 grader inne! :lol:

Lotta67 sa for siden:

... når barna spiser sjokoladekake med glasur og jeg skal hjelpe dem så de ikke søler - og sitter selv med fingre fulle av glasur og vet ikke hvor jeg skal gjøre av det, når jeg ikke kan slikke det av... sukk!

Photobscura sa for siden:

Nå man kun bruker sukker som bodyscrub, og henviser folk til badet når de ber som sukker til kaffen.

Jonblund sa for siden:

Når man hiver sokkene i toalette i stede for snusen og rett etterpå i forglemmelsen tar såpe på tannbørsten i stede for tannkrem.

Kan si det smakte vondt.

Tiki sa for siden:

:p
Hadde samme varianten når jeg skulle ordne yogurt med korn til barnet mitt og fikk yogurt på fingrene og ble litt rådvill når jeg ikke bare kunne putte fingrene i munnen. :o Fant litt papir da.

Går på Ketolyse da....

Kitt sa for siden:

Jeg slikker gladlig i vei, jeg!:o

Husker sånn "kan ikke få i meg en kalori jeg ikke har talt:eek:"- hysteri fra mine fanatiske GR- dager!
Vil aldri tilbake dit!:nei:

Carisma sa for siden:

Og man må vel ha eksepsjonellt store hender om det skal gjøre såååå mye utslag! :lol:

Kitt sa for siden:

Nemlig!:D

frifuggel sa for siden:

...man kommer inn i den gamle yndlingsbuksa si igjen :love: (bittelitt trang enda, men om en uke eller to...) YES!!

KattyM sa for siden:

Når man har en kalkulator i kjøkkenskuffen!

frifuggel sa for siden:

Trodde det var "bare meg"... :o

Fnutte sa for siden:

Når man får merkverdige kommentarer fra folk rundt seg som:

• "Hva??? har du kjøpt klær mindre størrelser enn det du hadde fra før...må alltid kjøpe større jeg"....... hehe:D

• "Herrregud du smelter jo du!!" :eek: :D

• "Hvor blir det av allt fettet du spiser da???? Det lille fettet jeg spiser klistrer seg jo til kroppen!!" ...... hihi :p

SunnhetMedSirrup sa for siden:

hahaha ! :)

Photobscura sa for siden:

Prøv å sikt på munnen :p

like genialt svar som komentar :lol:

Anom sa for siden:

Såpe er en ting, kan love deg at pyrisept heller ikke smaker godt.
Klarte det kunstykket "dagen derpå" på en sydentur for noen år siden..

Araya sa for siden:

Haha, herlig tråd! Jeg ler meg ihjel!! :lol:

Jeg jobber i barnehage, og skulle kle på en gutt idag. Da vifter han plutselig med hånden foran seg og utbryter: Hva er det som lukter sånn her?
Jeg svarer: Kanskje det bare lukter litt rart av pusten min?
Han smiler stort og svarer: Ja, det lukter fis!!

Haha, jeg lo godt, og ble faktisk glad! :p

nalana sa for siden:

Klart det, man oppbevarer jo ikke slikt på kjøkkenet:eek::D

Carisma sa for siden:

Når man finner en uåpnet pose hvetemel i skuffen som gikk ut i 2005... :rolleyes:

Babyblue sa for siden:

• når vekta på kjøkkenet er viktigere enn vekta på badet
  • når man har med egen kake på bursdager
  • når man har spart litt karbokvote så man kan ta litt vannmelon og gubben kommer hjem og spør "kan du spise det da?"
  • når man bruker evigheter på nettet på jakt etter en nettbutikk som selger atkinsprodukter
  • når man har hatt en stressende dag hvor man ikke har fått ordnet mat, bestiller en baconpølse på narvesen og diskret kaster brødet
  • når det nesten blir lagt ned forbud mot å prate om lavkarbo på jobb

frifuggel sa for siden:

Haha, driver og rydder i kjelleren, og da også matboden. Har kastet sikkert to poser med mat som hadde gått ut på dato.. :p OG har fire bæreposer som skal doneres til hybelboende datter med kjæreste. De spiser "vanlig", og tåler enda litt karboer.. Ble veeeldig ryddig der, da :)

Bellabo sa for siden:

du blir helt svett og kvalm over at kollegaene din spiser svære brødblingser med masse brunost på hver dag til lunsj... og skyller det hele ned med appelsinjuce :eek:

Bellabo sa for siden:

:d:d:d

Pearl sa for siden:

-når man dekker søtsuget med en liten bit rå blomkål.

Sungrazer sa for siden:

Når man stopper på en bensinstasjon, ikke for å kjøpe boller og fjas, men fordi man er så innmari pissetrengt... :)

bondetuppa sa for siden:

Når en diskuterer sundt kosthold i pausen og sjefen temmelig udiskret studerer deg mens du presser masse majones på egget:p Ble jo en ganske kjekk lavkarbo diskusjon etterpå da hehe
Kunne nemlig ikke dy meg fra å kommentere ansiktsuttrykket hennes:D

Impulsiw sa for siden:

:lol:

Fnutte sa for siden:

Når jeg får beskjed at sjefene har spurt etter meg flere ganger og at jeg skulle gå til kontoret når jeg kom tilbake. Tenkte fælt på hva som var så viktig. Når jeg kommer til kontoret lyser de opp og vil ha forklaring på sukkeralkoholer m.m og om de kunne spise sukkerfrie mentos :p...... Måtte jo bare flire....De andre jeg jobber trodde jeg hadde gjort noe galt :D

Carisma sa for siden:

Når den super-menneskekjære hunden til veninna di bråstopper på vei for å slikke deg i ansiktet og velger å slikke deg på hånda i stedet :lol:
Uttrykket hunden fikk i det hun trakk inn ånden min var helt ubetalelig!

jvb sa for siden:

...folk rundt deg sier du har sinnsykt hvitløksånde - og synes det er et skritt opp fra i går :)

Anom sa for siden:

folk tror jeg har begynt og bite negler igjenn.. (uvane fra ungdommen,barndommen. mamma tok altid på vond-smak neglak.. lukter helt likt! :) )

:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.