< Tilbake til oversikten

Blodsukkermålinger -er dette "bra nok"?

Megvel sa for siden:

Som noen har fått med seg så har jeg glukoseintoleranse i svangerskapet. Heldigvis er dette snart over :D

Har fått meg aua-maskin i går, og har målt litt for å lære hva jeg tåler...
Forbausende enkelt å måle...

Her er en logg, dere som mener om dette, vær så snill å men litt!

Sen lunsj i går, tok en nektarin på vei hjem
14: Før lunsj, 4,9, lunsj var 3 grovbrødskiver med hhv reker og majo, go/mager leverpostei (masse) med majo, samt en med et tyyynt lag appelsinmarmelade (2 ts)
15: 7,4
16: 6,4
Heiv i meg noe avokadosalat (tomat og blåbær i og) på vei til
19: Gravidtrening (aka avansert lening :rolleyes:)
20:30 4,2
21: Middag 2 hamburgere, bakt pommes i ovn, majo
22: 6,6
Masse vann over dagen...
I dag
Fastende 4,6
8: Frokost 8: To multigrain - go/mager salami majo, egg te
9: 6,6

Er dette ok? Vet jeg helst skal under 7 til enhver tid. Brød er visst ute...
Skal det svinge så mye? Spesielt etter den frokosten i dag, da hadde jeg knapt ventet så mye.

Yonah sa for siden:

vel, når jeg har blodsukker på over 6, da er jeg desperat etter mat pga det er for hø't blodsukker.
På lavkarbo ligger jeg på ca 4, minus på morran, da ligger jeg på 5. Mitt blodsukker svinger ikke så m*e, men det hadde gjor det om jeg hadde spist som deg, pomesfrites, grovbrød og knekkebrød, det er sikre matvarer for å få blodsukkeret til å svinge på meg.

Kitt sa for siden:

Syns det ser veldig bra ut, jeg!:D
Er fastende som er den viktigste indikatoren, så dette er nok helt greit!:klem:

Tror du brødet er synderen, så dropp det en dag og se om det blir noe anderledes.
Jeg kan ikke spise frukt av noe slag uten at bls er høyt i flere timer etterpå!:eek:

Får håpe lille bebis ikke lar vente på seg, så du slipper å tenke på dette så lenge!;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.