Etter 4 mnd på Ketolyse tillot jeg meg en stor utskeielsesdag igår... Spiste både saltstenger, Elias, ostepopp, smågodter, pizza, is og kjeks. Haha... Ser jo helt sprøtt ut når jeg skriver alt ned. Men skal sies at jeg spiste litt av alt. Helt andre mengder enn tidligere... :p Dette gjorde jeg med den beste samvittighet, og fast bestemt på å begynne på igjen idag, som gikk som før helt til jeg kom hjem kl 21... Da så jeg at samboer ikke hadde tatt med seg pizzaen på fisketur, og smågoderierne skreik til meg oppå kjøleskapet. Trøtt og "sliten" etter en lang dag endte det med "The easy way" og sannelig så ble det en aldri så liten utskeielse idag også! Kjenner at det går helt fint, og synes det var vel undt etter å ha vært så flink så lenge. Nesten ned 11 kg, og daglige kommentarer på hvor bra jeg ser ut :) Men er jo enda et godt stykke unna målet mitt som jeg har satt i første omgang, og håper ikke dette har ødelagt stort for meg...
Hva er deres erfaringer? Har lest lenker hvor folk skriver at dette faktisk kan være en bra ting :D Kansje er jeg litt vel optimistisk nå da... Men men...
Selv får eg ikke vondt i magen etter en utskeielse faktisk, utrolig nok :) Men har opplevd to ting. Ene gangen var det en skikkelig boost for vektnedgangen min og andre gangen absolutt ikke. Hadde pause i jula og etter det så har det ikke gått så veldig masse nedover her, mer stått i ro. Hadde også pause i sommer, grunnet masse selskapligheter og rett og slett mangel på motivasjon. Dermed endel kg opp, men er nå igang igjen. Vekta står bom i ro, men det får så være :) Helsa er iallefall bra :)
Men så lenge pausen din (velger bevist å ikke kalle det sprekk) var så kort så skal det nok ikke ha noe å si, dessuten kan det nok være lurt å sjokkere kroppen litt av og til, enten på den ene eller andre måten :)
Vi får se hva som skjer med meg, krysser fingrene for en skikkelig boost!!! :p:p:p Og joda, kort var den, endte med de to dagene jeg beskriver lengre opp i tråden!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.