Farris og slikt #1 Moses sa for 15år siden: Er det sunt å drikke mye farris/bonaqua og slike vann med kullsyre? Jeg har gått over fra Pepsi Max til Bonaqua. Blir det nesten det samme som å "bælje" innpå med vann? Om jeg drikker 1,5 liter daglig med Bonaqua, er dette negativt? Moses #2 Abbe sa for 15år siden: Syns det høres positivt ut jeg, både sunnere og inneholder salter og mineraler :D Drikker en del farris og bonaqua selv, er noe med kullsyre... #3 Moses sa for 15år siden: Ja reint vann blir kjedelig, men tar jo et glass eller to med et innimellom og :-) #4 Photobscura sa for 15år siden: Kullsyre (eller karbonsyre) er en naturlig forekomst. Drikk farris og Bon Aqua så mye du lyster!
#1 Moses sa for 15år siden: Er det sunt å drikke mye farris/bonaqua og slike vann med kullsyre? Jeg har gått over fra Pepsi Max til Bonaqua. Blir det nesten det samme som å "bælje" innpå med vann? Om jeg drikker 1,5 liter daglig med Bonaqua, er dette negativt? Moses
#2 Abbe sa for 15år siden: Syns det høres positivt ut jeg, både sunnere og inneholder salter og mineraler :D Drikker en del farris og bonaqua selv, er noe med kullsyre...
#3 Moses sa for 15år siden: Ja reint vann blir kjedelig, men tar jo et glass eller to med et innimellom og :-)
#4 Photobscura sa for 15år siden: Kullsyre (eller karbonsyre) er en naturlig forekomst. Drikk farris og Bon Aqua så mye du lyster!