< Tilbake til oversikten

Muttern på <20KH kur, fattern sliter!

Megvel sa for siden:

Begge kunne jo miste 15-20 kilo uten at det gjorde noe.
Muttern er nå på kur, skikkelig seriøs. Er kommet til "aaaaa oppskrifter på ting for jeg begynner å bli matlei"-stadiet :D Fattern er ikke helt med.
Og han får jo hennes mat, gjerne, til middag og slikt. Og han digger lollypopbrød. Men enten så ligger han på kanten til ketose, eller godt over, og går da opp! Han er kanskje på gli, men "vil ikke være så ekstrem"...
Ser at det er kjipt at han ikke får spise snadderet muttern inntar, bare fordi han tar seg en frukt, liksom... Noen med erfaringer? Jeg har bedt ham være litt detektiv i de nærmeste dagene, og se om han finner ut hvor han får sukker ifra.

Carisma sa for siden:

Sambo er på samme greia. Han klarer ikke ligge unna frukten, litt juice i ny og ne, og spiser ellers som meg på ketolyse. Har dyttet på han LCHF på 3 minutter-brosjyren, så han hvertfall skal ha en påminnelse... :rolleyes:

Megvel sa for siden:

Går han opp da Carisma?

Carisma sa for siden:

Nei, men han raser ikke akkurat ned heller... :rolleyes: Men han har begynt å trene, så han har endret kroppen endel.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.