Hillelille sa for siden:
Stekte grønnsaker er godt. Fryktelig godt. Jeg har nesten bare spist stekte grønnsaker i dagesvis.
I <3 stekte grønnsaker!
Hillelille sa for siden:
Stekte grønnsaker er godt. Fryktelig godt. Jeg har nesten bare spist stekte grønnsaker i dagesvis.
I <3 stekte grønnsaker!
Kitt sa for siden:
Jeg kan ikke annet å :ja::ja::ja:!!!
Og :sikle::sikle::sikle:!!!
matitt sa for siden:
Men.....hvilke grønnsaker steker dere? Og hvordan? I smør eller olje? Hvis man steker blomkål, så blir det vel ikke så lett gjennomstekt kanskje?
Kitt sa for siden:
Steker alt, jeg!
Løk, paprika, squash, purre, vårløk, hvitløk, blomkål, broccoli.......
Og sopp!:sikle:
Lager små biter av feks blomkål og broccoli og lar disse steke en stund for seg selv før jeg tar opp i det som trenger mindre tid!
Liker ikke grønnsaker stekt i smør, bruker solsikkeolje selv om noen her inne får hetta når jeg sier det!;)
Man MÅ jo ikke steke på så veldig sterk varme. Skal steke grønnsakene, jeg, ikke woke dem!
Lurer* sa for siden:
Det minner meg om hvor godt woket grønsaker er...er soyasaus "lov"?
SunnhetMedSirrup sa for siden:
jeg VET det er hvete i soyasaus( det står på flaska her hjemme hos meg)
og i saus fra resturanger muligens sukker også..
oolicks_rNd sa for siden:
Selvfølgelig grønnsaker er bra! Salat er mitt beste valg, ikke bare den har god mengde kalorier, de smaker så godt. :D
Paris sa for siden:
Ja det er kjempegodt med stekte grønnsaker:p Bruker ofte Worcestershire sauce over, og det er kjempegodt!!
Men om det er karber i det står det ikke noe om:o
arkine sa for siden:
og surre dem litt i fløte tilslutt blir jo bare godt
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.