< Tilbake til oversikten

Kjøttdeig

Susi87 sa for siden:

Hei alle sammen..
Jeg har akkurat begynt på ketolyse kuren og lurer på noe ang kjøttdeig som jeg håper dere kan hjelpe meg med.
Inne på mat tabellen står det at det er 0,9 kh per gram, men så kjøpte jeg firstprice kjøttdeig og det stod det at det var 0kh. Hva skal jeg følge? det som står på pakken eller tabellen?

Kitt sa for siden:

Reglene er sånn at er det mindre enn 1g av noe, slipper produsenten å oppgi dette.:p
Så det som står i tabellen er det som er riktigst!

SunnhetMedSirrup sa for siden:

var det ikke mindre en et halvt gram pr. servering?

vet egentlig ikke dette så godt.. men .. :D

laila-76 sa for siden:

Eg har ete masse av kjøttdeig, og det har ikkje påvirket vekta mi.
Har gått ned heile tida.Men no teller eg ikkje karbo heller. Eter det eg veit er lite karbo i. Men i kjøttdeig er det lite karbo. et med god samvittighet.

Susi87 sa for siden:

Tusen takk.. Har lest veldig mye her inne og i boka mi, men skjønner ikke helt dette med at man skal holde seg under 15kh om dagen. Er det bedre å gå litt over eller holde seg noe under?

Fungirl sa for siden:

Du skal ikke holde deg under 15, men minimum 15 :)

SunnhetMedSirrup sa for siden:

det med at du trenger litt karbohydrater fra GRØNT og salat, er fordi de indeholder viktige vitaminer og mineraler som trengs for den optimale fettforbrenningen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.