sejla sa for siden:
Dette er min tredje uke . Eg begynner å miste litt motivasjon. Eg opplever ingen vekt tap men har mistet ganske mange centimeter rundt livet. Hva gjør eg galt?
sejla sa for siden:
Dette er min tredje uke . Eg begynner å miste litt motivasjon. Eg opplever ingen vekt tap men har mistet ganske mange centimeter rundt livet. Hva gjør eg galt?
Kitt sa for siden:
Mister du cm gjør du ikke noe galt. :D
Noen mister kg først og så syns det på målebåndet etter hvert. Andre som deg mister cm først og så kommer vekta etter.;)
Bare ikke mist motet så skal du se kiloene også begynner å forsvinne etter hvert!:ja:
Zuma sa for siden:
nikker :ja:
arnakristin sa for siden:
Hei,
Du spør om hva du gjør galt, men du sier jo ikke noe om hva du gjør...
Anom sa for siden:
Jeg ble også litt oppgitt i uke 3. Sto så godt som stille, også litt opp.
Men nå de 2-3 siste dagene har ting begynt å skje igjen.
stå på, ikke gi deg
sejla sa for siden:
Takk for alle svarene og for motivasjon . For det er ikke lett , når man holder seg i punkt og prike til det som står i boken , og vekta står stille. Men takk til alle.
Yonah sa for siden:
Er det vekta eller omfanget ditt som teller mest?
Jeg vil si at om man kr*mper i cm så er det 10ganger viktigere enn om vekta går ned.
Ellers sto jeg stille i 4 uker, åt helt riktig også løsnet det og jeg startet å gå ned. Jeg startet i mars og har gått ned 14kg og det går i r*kk og napp og kan stå stille lenge også gå ned igjen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.