muskatt sa for siden:
Idag lagde jeg salat til lunsj. Har savnet krutonger, og kom på at ostechips kan være en bra erstattning-og det var kjempe godt. Stekte en del biter som jeg delte opp. Holdt seg sprø selv om det var endel olje i salaten.
muskatt sa for siden:
Idag lagde jeg salat til lunsj. Har savnet krutonger, og kom på at ostechips kan være en bra erstattning-og det var kjempe godt. Stekte en del biter som jeg delte opp. Holdt seg sprø selv om det var endel olje i salaten.
Liv sa for siden:
Kjempelurt!!!!:D
SunnhetMedSirrup sa for siden:
flott idé! det må prøves :)
Celine sa for siden:
grøss, savne krutonger ? ekkelt
(kjøpte salat ute her om dagen, jeg svarte ja på alt som skulle oppi og deriblandt krutonger- tenkte jeg måtte jo smake på de vertfall.. ÆSJ !!)
men ostechips er GODT !
muskatt sa for siden:
Hjemmelagde krutonger.....mmmm, men hjemmelagde ostechips like godt!
Avjo sa for siden:
Hvordan steker jeg det for å få dem gode da? Helt noldus på slikt jeg. :o Hvor store biter? På hvilken varme? I stekeovn...eller hur?
Tiki sa for siden:
Smart, må prøves.
Kitt sa for siden:
Tallerken med bakepapir, skivet ost, ca 3 min på max effekt i mikro eller til det slutter å boble!
Jeg foretrekker Kavlis ferdigskivete ost. Blir så godt atte!
Bruker jalanenjo eller pepperosten som potetgull med dip. De andre spiser jeg som knekkebrød med masse smør og pålegg!:sikle:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.