< Tilbake til oversikten

En utskeielse - hva gjør det med kroppen?

Paris sa for siden:

Jeg vurderer å ta en planlagt utskeielse i kveld og lurer på hva det gjør med kroppen... Hvordan er deres holdning i forhold til dette?

Og hvor mye legger man på seg igjen. Jeg er inne i et veldig godt spor nå, og burde kanskje ikke bryte denne gode vanen, men samtidig så syns jeg at jeg fortjener en liten fest....:o

Er kjempefornøyd med kroppen nå - den har fått en mer naturlig form (uten å se ut som jeg har en svømmering rundt meg), og er kjemperedd for å komme tilbake til gamle karbo-vaner. Nå lurer jeg på hvordan det er med erfaringer her. Blir det verre å komme tilbake, blir du vont i magen, og hva ellers skjer? Vokner jeg i morgen med 3 kg ekstra??:confused:

Hvor mange karbo kan jeg evt skeie ut med:o?

Sophie sa for siden:

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27734

Her er min erfaring med utskeielse, det var kombinert med menstruasjon så vanskelig å si hva som var hva. Jeg fikk veldig kvalme og magesmerter av denne utskeielsen. Jeg ville tatt det med ro om jeg var deg, planlegg i såfall hva som er viktigst for deg å skeie ut med, så kroppen ikke bare får vondt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.