< Tilbake til oversikten

Nettside til å skrive inn vekt og mål - har glemt hvilken...

Stella sa for siden:

For leeeeenge siden fant jeg et link herinde til en nettside (amerikansk mener jeg) hvor man kunne skrive ind krops vekt og mål, og kanskje også noe trening osv. Den var veldig bra på statistik. Tror den kom opp sammen med noe fitday prat. Har søkt på forummet, men finder den ikke.
Mulig det var Nille som anbefalte den?
Noen som vet hva jeg prater om?? :)

Carisma sa for siden:

Kan det være fitday.com?

Viclin sa for siden:

[url]www.sparkpeople.com?[/url]

Stella sa for siden:

Det er ikke fitday nei :)
Kan være det var sparkpeople, men da har de i tilfelde endret veldig på den siden.
Grunden til at jeg brukte den var at man kunne taste veldig mange forskellige cm mål inn, ser at det ikke er muligt på sparkpeople, selvom jeg syns har hørt navnet før.

Viclin sa for siden:

Jeg taster inn mye på Sparkspeople, men har lagt inn de målene selv - det kan man stille inn. Men jeg fortsatte å måle så mange steder på Sparkpeople fordi den overtok for en annen side jeg hadde brukt. Sannsynligvis den du mener. Der fikk man opp liv-hofte-ratio og masse andre greier.

Men hva den het, står bom stille. Var det ikke noe med America eller noe? Fitamerica? Nei, ikke akkurat det, men syns kanskje det var noe i nærheten.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.