< Tilbake til oversikten

Ehm ... litt feil?

Hette sa for siden:

No har dei altso starta eit maxi kurs, på Grete Roede, for dei som skal ned meir enn 30kg... Der får ein vist beskjed om å kutte ned på brød, potet, pasta og ris...
Men... Samtidig deler dei ut bøker, der ein skal telle kalorier?!?! :eek:

arnakristin sa for siden:

Unnskyld meg, hva hadde du egentlig forventa :rolleyes: den dama er jo verdensmester i kaloritelling... Jeg så ikke akkurat :eek: det der nei :D

SunnhetMedSirrup sa for siden:

undskyld assa.. men.. haha! :lol:

må bare le , for den stakkart dama!

Yonah sa for siden:

Vel, jeg latterliggjør ikke Grete Roede, for hennes metode funker faktisk for de fleste og hun har fått temmelig mange mennesker ned i vekt, men det funker ikke for alle ( slik som meg som går OPP i vekt av lavkalori;) ) og at hun nå anbefaler folk å kutte ut en del av karbene viser jo at hun har skjønt NOE, men ikke alt. Også så klart verdensmesteren i kaloritelling fortsatt må få disse som følger dette opplegget til å telle kalorier også. Bare hun husker på at veldig overvektige mennesker trenger flere kalorier siden de er større.

Når dette er sagt er jeg langt fra enig i at lavkalori er den beste metode, dvs jeg mener at det ikke er måten å slanke seg på eller å leve, jeg har hele tiden ment at kroppen trenger fett.

scartz sa for siden:

Jeg syns det er litt greit at GR tar opp informasjon om Kcal, for jeg syns det er noe som er greit å kunne :)
Det var den tid jeg ikke ANTE hva kcal eller karbs var for noe. Og jeg syns det er lærerikt og sier mye om produktet når jeg leser på næringsinnholdet.

mokki sa for siden:

maxi kurs er ikke noe nytt fenomen på grete roede. Det har de hatt lenge.
Jeg har gått på maxi kurs flere ganger. Opplegget er i grunnen ikke så dumt, men jeg går desverre ikke ned med lavkalori.
Å kutte ut poteter, ris og brød er jo heller ikke noe nytt fra GR sin side. Det var beskjeder jeg fikk på kurs for flere år siden.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.