NinaPina sa for siden:
Noen som vet hvor og hvordan jeg får tak i dette??
Hadde vært spennende og prøvd..... :)
NinaPina sa for siden:
Noen som vet hvor og hvordan jeg får tak i dette??
Hadde vært spennende og prøvd..... :)
martefie sa for siden:
En squash+et juliennejern+noen minutter i mikroen, så har du et innmari godt alternativ som er helt naturlig...
NinaPina sa for siden:
Takk!! Men hva er et juliennejern, btw? :rulleøyne
Megvel sa for siden:
Dreamfields pasta er også bra saker!
Celine sa for siden:
hvor får man tak i det ?
Megvel sa for siden:
nettbutikker vil jeg tro... jeg kjøpte det i usa.
Kanutten sa for siden:
Hengebuksvinet sa for siden:
Sender de til Norge?
Camz sa for siden:
Jepp, det gjør de. Jeg har handla der to ganger :D
martefie sa for siden:
Jeg kjøpte fra www.smarteprodukter.as, og den ser slik ut: [img]http://www.smarteprodukter.as/admin/common/GetImg.asp?FileID=1284[/img]
martefie sa for siden:
Det bildet ble svært! Dette er forresten den eneste butikken jeg ahr funnet som har dette. Bare pass på at du ikke ender opp med et cester. Noen kaller det også juliennejern, men et cester brukes til å rive skallet av sitrusfrukter (sånn som man hadde i sitronmuffins i gamle dager...)
Yonah sa for siden:
Tar de m*e for å sende pakker til Norge?
SunnhetMedSirrup sa for siden:
men hva smaker egentlig squash strimla i mikroen ?
martefie sa for siden:
Egentlig ikke så mye. Det er sausene som gjør retten her.
celeste sa for siden:
Det varierer litt etter hvor tung pakken er, og hvilken av de tre fraktmåtene du velger. Men om du putter ting i handlekurva di så kan du sjekke dette før du bestiller, så du sliper å få noen ubehagelige overraskelser. ;)
Dreamfields pasta'en er forresten veldig god :D Synes ikke det er noe tap fra vanlig, merker i grunn ikke forskjell på smaken :D
celeste sa for siden:
Du får forresten flere typer pasta, bl.a spaghetti og lasagneplater :D
arnakristin sa for siden:
Hei,
For de som har mulighet til å dra på harry-tur til Sverige så finner du liste over helsekostbutikker som forhandler Dreamfields her: mindresocker.se/aterforsaljare/
Meatscience sa for siden:
Åååh, jeg trodde ikke lavkarbo-pasta fantes! Må komme meg til Nordbysenteret ved Strømstad snart. Savner lasagne!
Tror dere at lavkarbo-pasta kan være partystopper hvis man spiser det 1-2 ganger i uka?
Carisma sa for siden:
Jeg tror nok alle "kunstige" ting kan være en stopper om man spiser det ofte (eller drikker ;))
Har du frosøkt ostelasagne? Jeg kommer aldri til å gå tilbake til den såkalte "vanlige" :nei:
matitt sa for siden:
vær obs på at Life på Nordby IKKE har lavkarbo pasta eller Mama lupes, slik det står i den linken. Har akkurat vært der, men de hadde ikke noe slikt lenger :(
Lizzi sa for siden:
Var på nordby på søndag og kjøpte lavkarbo pasta. Svensk type, ikke den samme som sist jeg kjøpte.
Mama lupes sa damen at de ikke får igjen.
Cornelia sa for siden:
Takk!!
Denne siden var jo super! Er det noen som har prøvd å bestille direkte herifra? Er vel kanskje billigere enn fra Danmark. Har en kollega som bor i strömstad, tror hjammen jeg skal høre om jeg kan bestille litt hjem til henne. :D
Meatscience sa for siden:
Var det på Life du kjøpte pastaen?
Takk til Carisma for link til ostelasagne, forresten. :) Kommer nok til å teste det også.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.