< Tilbake til oversikten

Smoothie

nattinatt sa for siden:

For tida går det eindel i dette,etter å ha gått på bacon og egg over ein periode. Har så liten appetitt,men dette går ned. Det holder meg lenge mett,men blir dette alldeles feil med tanke på ketolysen? bedre enn å ikkje få i seg noko skulle eg tru. Smoothien før arbeid kjem eg sikkert til å halde på seinere og tenker eg,men sikkert ikkje så feit som pr idag(ja ja,kanskje det ikkje har så mykje å sei i og med eg skal leve lavkarbo:rolleyes::rolleyes:)
Det eg har i den er olje(raps) to egg,fløyte,litt proteinpulver,litt bringebær,og ei til to te skeier med splenda.
Fint om eg får innspel på dette:)

SunnhetMedSirrup sa for siden:

intresangt! :lol:

men smaker den ikke litt merkelig ? ( men jeg er kansje litt kresen på nye ting :p )

nattinatt sa for siden:

Nei,smaker slett ikkje så værst

luringen sa for siden:

lager ofte av 2 egg, 1/2 boks cottage cheese, littfløte eller melk eller biola eller youghurt naturell. Frosne bringebær og litt oje...mmmm

SunnhetMedSirrup sa for siden:

olje.. i en smoothie . ?!

hvordan SMAKER det ? :confused::confused:

Abbe sa for siden:

smaker ingenting, kjører det i blenderen jeg og har som regel i 1-2 ss med extra virgin olivenolje:D

nattinatt sa for siden:

Ja så du bruker og slik smoothie på lavkarbo. No har eg gått over til det ei stund, og idag MÅTTE eg berre frotse i litt frukt. DET hadde eg sakna!!!!
Men elles,utenom frukt og grønsaker, så kjem eg ikkje til å ete brød,pasta,eller poteter.

luringen sa for siden:

raps smaker ingenting. cocosa smaker godt olivenolje smaker litt:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.