Bellabo sa for siden:
www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=577063
Hurra :(
Bellabo sa for siden:
www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=577063
Hurra :(
Bulldog sa for siden:
Er det ikke litt paradoksalt at vi har en helseminister som ser alt annet enn sunn ut? Legg fra deg brødskiva, tjukken! ;)
Så lenge de ikke begynner å subsidiere disse "sunne" matvarene, eller legger "helseavgift" på matvarer som inneholder fett (farlig, farlig, grøss og gru), så blåser jeg egentlig i hva disse suppegjøkene merker med nøkkelhull.
Bellabo sa for siden:
Tenk at vi må begynne å spise brød hver dag, hvis vi vil være sunne ....
Gleder meg...:rolleyes:
Photobscura sa for siden:
Ja, jeg må si meg enig, selv om han ikke ser syk ut som vår forrige helseminister, så er ikke han akkurat et kroneksempel der han står og fronter mat han mener er sunn.
Jeg er veldig glad for forsida som Sponheim fikk på VG her om dagen, og håper det fører til at det generelle fokuset snur mer og mer, og jeg ser det også at for hver sånn artikkel, er det stadig vekk flere motreaksjoner.
Derfor er det kjempebra at dere linker dem inn her, sånn at vi på lavkarbo.no har mulighet til å slå neven litt i bordet :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.