< Tilbake til oversikten

Høyfettkosthold og galleblæreproblemer?

Atalanta sa for siden:

Jeg har i natt hatt et smerteanfall som jeg antar kan være gallesteinsanfall, og lurer på om noen har erfaring med høyfettkosthold og galleblæreproblemer? Har hørt at man ikke bør spise så mye fet mat når man har problemer med galleblæren.. Har aldri hatt slike problemer før, selv om jeg har slanket meg med ketolyse/atkins 2 ganger før.. Men de smertene i natt var skremmende..

Kitt sa for siden:

Dersom du skriver galleblære i søk- feltet opp til høyre på den grønne linjen kommer det opp en masse tråder om denne problematikken, både med og uten galleblære!:p

Og ja, gallesteinsanfall er fryktelig vondt! Hatt det før?

Atalanta sa for siden:

Har ikke hatt det før nei, men har to venninner som har vært mye plaget, hun ene har fjernet galleblæren, og hun andre har mye problemer med den, som ble veldig forverret da hun prøvde lavkarbo-kosthold for noen måneder siden, så jeg har fått symptomene og smertene godt beskrevet, og det var noe slikt jeg følte i natt. Og det frister ikke til gjentagelse for å si det slik..

Skal ta søket, og se hva som er skrevet tidligere :)

Photobscura sa for siden:

Les svaret til Nille (siste post) her!
Meget nyttig og utførlig informasjon!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.