Hei,
Filosofien din er ”mindre karbohydrater!!!” så da er du eksperten og bestemmer hva som er lovlig eller ikke samt mengden kh du skal ha hver dag så det er veldig vanskelig å gi råd og veiledning.
Jeg prøvde bringebær/eple varianten i fjor og meg var syltetøy en skikkelig brems på vekt nedgangen. …men helt klart et bedre syltetøy alternativ enn de som er stapp fulle av sukker, men kunstig søtning er jo heller ikke av det beste. Det beste alternativet er jo nyrørte bær uten tilsetning.
Husk også at syltetøyet kan være med å opprettholde søtsuget...
Jeg har daglig spist cc med heistad syltetøy, og gått ned :) Det har vært min frokost redning! Har også brukt Heistad syltetøyet oppå ziggy lappene, nam nam. Er jo ikke mange karber i det men masse kunstige stoffer.
I forhold til kostholdet jeg hadde før så er det syltetøyet supersunt, hehe :)
Så det er nok som fler skriver her inne at det er individuelt, og vi må tilpasse kostholdet til det som passer oss.
Om vekta stagnerer så kan jeg kanskje tenke på å kutte ned på sukkererstatninger og kunstige matvarer, og se om det fungerer.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.