Denne er himmelsk og går fint å fryse... forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=1758&highlight=Simsalabim
Bytt bare ut kyllingkjøttdeigen med små kyllingbiter:ja: Og ha gjerne i mer av grønnsakene. Nøtter kan du ha i når du spiser event. Går også fint uten.
retten kan du trikse og mikse med som du føler for ang andre/mer ingredienser.
Jeg synes at god blomkålstappe er fint å ha i frysern!
Som ferdig tilbehør.
Ostelasange er jo veldig godt da!
Og ferdige pizzabunner er fine å ha i frysern.
Lavkarbopizza spiser jeg sjelden, det er ikke så godt at jeg gidder å lage det.
Blomkålmos bruker jeg ikke så me mere, lager heller jukseris. Men jeg spekulerer på om det går fint å frse revet blomkål uten at den mister sprøheten, jeg pleier vanligvis bare å frese den kjapt i panna så den ikke blir m*k.
Ostelasagne skal jeg lage i dag, må på butikken først etter fløte/CF.
I går laget jeg en gr*te lignende den Anne linket til, men brukte bare rosenkål som grønnsak. Fikk 6 porsjoner og det er jo middag som lett kan tas frem.
Jeg bare halvkoker grønnsakene, lager hvit saus med litt av krafta oppi, steiker bacon eller bare kutter opp skinke. Innimellom bruker jeg en boks smøreost med hvitløk i sausen. Has i en ildfast form, og masse ost på toppen. Stekes i ovn til osten er smeltet, evt sprø. :ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.