< Tilbake til oversikten

Er på jakt etter en god taco oppskrift

Sophie sa for siden:

..når jeg søker på ordet taco i oppskriftbasen, får jeg minimalt med treff. hva gjør jeg feil?

Ønsker en aller annen form for taco mat i dag. kjøttdeig med tacokrydder og salat + rømme eller en gratengaktig sak eller noe annet?

Noen som har tips på noe godt enkelt og raskt? To voksne og to barn på 3 og 5 år

Bil-ringen sa for siden:

Hva med taco pizza??

SunnhetMedSirrup sa for siden:

det som slår meg er og søke i google på "oppskrift tacokrydder"

kansje det står noen blandingeR? eller kjøp ferdig, men pass på hva de indeholder. hjemmelaga , så har du mest kontrol ;)

men du vet " ostechips " ?

prøv og smelt de over en ca 10cm høy form, så de legger seg bua nedover den og får stiv form som et tacoskjeld. :)

hvis du fårstår? :confused::confused:

Sophie sa for siden:

Kjenner til ostechips :D Vil helst ikke lage tacokrydder selv..

Kan man søke med stjerne el.l for å få større treff? Jeg prøvde å søke taco, men det virket ikke.

Kitt sa for siden:

Vanlig tacomix inneholder sukker og en pose OldElPaso innholder 19karber.
Bruker den jeg, da. Delt på 4 blir det ikke så mye per pers og jeg må ligge over 20 karber.

Ligger oppskrift ute her på tacokrydder, vet jeg.

Viclin sa for siden:

Jeg bruker oppskriften som ligger her inne på tacokrydder. Den er like god, om ikke bedre, som den på pose.

matitt sa for siden:

jeg bruker Hindu sitt tacokrydder sammen med spisskummin (cumin), nam nam. Smaker like godt! Men bruk masssse cumin :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.