Sophie sa
for 16år siden:
..når jeg søker på ordet taco i oppskriftbasen, får jeg minimalt med treff. hva gjør jeg feil?
Ønsker en aller annen form for taco mat i dag. kjøttdeig med tacokrydder og salat + rømme eller en gratengaktig sak eller noe annet?
Noen som har tips på noe godt enkelt og raskt? To voksne og to barn på 3 og 5 år
Bil-ringen sa
for 16år siden:
Sophie sa:
..når jeg søker på ordet taco i oppskriftbasen, får jeg minimalt med treff. hva gjør jeg feil?
Ønsker en aller annen form for taco mat i dag. kjøttdeig med tacokrydder og salat + rømme eller en gratengaktig sak eller noe annet?
Noen som har tips på noe godt enkelt og raskt? To voksne og to barn på 3 og 5 år
Hva med taco pizza??
SunnhetMedSirrup sa
for 16år siden:
det som slår meg er og søke i google på "oppskrift tacokrydder"
kansje det står noen blandingeR? eller kjøp ferdig, men pass på hva de indeholder. hjemmelaga , så har du mest kontrol ;)
men du vet " ostechips " ?
prøv og smelt de over en ca 10cm høy form, så de legger seg bua nedover den og får stiv form som et tacoskjeld. :)
hvis du fårstår? :confused::confused:
Sophie sa
for 16år siden:
SunnhetMedSirrup sa:
det som slår meg er og søke i google på "oppskrift tacokrydder"
kansje det står noen blandingeR? eller kjøp ferdig, men pass på hva de indeholder. hjemmelaga , så har du mest kontrol ;)
men du vet " ostechips " ?
prøv og smelt de over en ca 10cm høy form, så de legger seg bua nedover den og får stiv form som et tacoskjeld. :)
hvis du fårstår? :confused::confused:
Kjenner til ostechips :D Vil helst ikke lage tacokrydder selv..
Kan man søke med stjerne el.l for å få større treff? Jeg prøvde å søke taco , men det virket ikke.
SunnhetMedSirrup sa
for 16år siden:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14056
her sier de det er rundt 20g sukkker i pose krydder.. : OH MY GOD! :
Kitt sa
for 16år siden:
Vanlig tacomix inneholder sukker og en pose OldElPaso innholder 19karber.
Bruker den jeg, da. Delt på 4 blir det ikke så mye per pers og jeg må ligge over 20 karber.
Ligger oppskrift ute her på tacokrydder, vet jeg.
SunnhetMedSirrup sa
for 16år siden:
www.fettdieten.se/content/taco-är-fantastiskt-bra-mat-för-den-som-äter-enligt-lchf
så godt ut!
Viclin sa
for 16år siden:
Jeg bruker oppskriften som ligger her inne på tacokrydder. Den er like god, om ikke bedre, som den på pose.
matitt sa
for 16år siden:
jeg bruker Hindu sitt tacokrydder sammen med spisskummin (cumin), nam nam. Smaker like godt! Men bruk masssse cumin :)
Sophie sa
for 16år siden:
Takk alle sammen.
Jeg lager denne i dag, men med Iset sin variasjon + hjemmelaget tacokrydder :)
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18&highlight=taco
Krøllerellerei sa
for 16år siden:
Jeg sitter akkurat og spiser denne:
lenabeatrice.net/kategori/lavkarbomat/taco/
Knallgod!